Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24
Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
![2.pdf.jpg](/retrieve/04242da2-1ecc-417c-82a2-a832240c9ed0/2.pdf.jpg) | 2022 | Метафоричні асоціативні карти в роботі з дитячою травмою | Бородулькіна, Т.О. |
![9.pdf.jpg](/retrieve/e668e2d5-f097-4a83-bf06-a5294f6f690f/9.pdf.jpg) | 2022 | Дослідження ефективності групового онлайн курсу з подолання стресів АБСР: підготовчий етап | Хундхаммер, Т.; Боковець, А.; Бородулькіна, Т.; Бондаревич, І. |
![1.pdf.jpg](/retrieve/d5daa4fa-6bb4-41ff-8a2a-eb6ba32ccef1/1.pdf.jpg) | 2022 | Організація та методичне забезпечення дослідження ефективності групового онлайн курсу з подолання стресів АБСР. | Бондаревич, І.; Бородулькіна, Т. |
![35.pdf.jpg](/retrieve/fbb17827-93af-4c01-89bf-74e368829a72/35.pdf.jpg) | 2022 | Духовне «Я» як основа успішної професійної діяльності медіатора | Бородулькіна, Т.О. |
![6.pdf.jpg](/retrieve/90e8d6e7-08d8-4736-97d4-106cff287ef6/6.pdf.jpg) | 2021 | Актуалізація екзистенціальних смислів та самосвідомості як форма психологічної інтервенції в консультативній практиці психолога | Бородулькіна, Т. |
![402.pdf.jpg](/retrieve/24dbc9e9-b186-40f6-901d-4bc8f3d610c1/402.pdf.jpg) | 2020 | Вальдорфська педагогіка: психологічний вимір | Бородулькіна, Т.О. |
![ТЕЗИ Бородулькіна_Тернопіль.pdf.jpg](/retrieve/68ecb135-88e2-4d37-acf5-f8d0b8baed8e/%d0%a2%d0%95%d0%97%d0%98%20%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0_%d0%a2%d0%b5%d1%80%d0%bd%d0%be%d0%bf%d1%96%d0%bb%d1%8c.pdf.jpg) | 2018 | Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі | Бородулькіна, Т.О. |
![статья_служение Бородулькина.pdf.jpg](/retrieve/fa4e0b1f-4279-44f5-9506-3922873131ea/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5%20%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0.pdf.jpg) | 2013 | Психосемантичний аналіз ставлення до служіння у майбутніх психологів | Бородулькіна, Т.О. |
![Статья_метафорич тренинг_Бородулькина.pdf.jpg](/retrieve/48fde128-461b-4a85-911a-2406be4b9831/%d0%a1%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%b0%d1%84%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%87%20%d1%82%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%bd%d0%b3_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0.pdf.jpg) | 2012 | Метафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологів | Бородулькіна, Т.О. |
![статья_Бородулькина_отношение к ВП родителей_2017.pdf.jpg](/retrieve/2aeb8d3a-34d8-4f5a-88bc-a2c1a85089a6/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%be%d1%82%d0%bd%d0%be%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5%20%d0%ba%20%d0%92%d0%9f%20%d1%80%d0%be%d0%b4%d0%b8%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%b9_2017.pdf.jpg) | 2017 | Психосемантический анализ отношения к служению у будущих психологов | Бородулькіна, Т.А. |
![статья_Бородулькина_Межинская.pdf.jpg](/retrieve/63699e02-b3a6-4867-ba2a-ca9c36b256c4/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%9c%d0%b5%d0%b6%d0%b8%d0%bd%d1%81%d0%ba%d0%b0%d1%8f.pdf.jpg) | 2014 | Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі | Бородулькіна, Т.О.; Межинська, Г.В. |
![статья_Бородулькина_МАК в работе с детьми 2016.pdf.jpg](/retrieve/a7c4fc3e-7d50-45d3-bf13-0d3b5be01d96/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%9c%d0%90%d0%9a%20%d0%b2%20%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b5%20%d1%81%20%d0%b4%d0%b5%d1%82%d1%8c%d0%bc%d0%b8%202016.pdf.jpg) | 2016 | Опыт использования метафорических ассоциативных карт в психологической работе с детьми | Бородулькина, Т.А. |
![статья вальдорф_Бородулькина.pdf.jpg](/retrieve/3f92cc33-5125-41e0-880d-520a0874563d/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f%20%d0%b2%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%b4%d0%be%d1%80%d1%84_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0.pdf.jpg) | 2015 | Вальдорфська педагогіка як здоров’язберігаюча та оздоровча освітня система | Бородулькіна, Т.О. |
![статья МАК РУКИ _МОНОГРАФИЯ_ЭЛ ВАРИАНТ.pdf.jpg](/retrieve/bbafecc6-f12c-4134-99b3-6076f3a108d6/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f%20%20%d0%9c%d0%90%d0%9a%20%d0%a0%d0%a3%d0%9a%d0%98%20_%d0%9c%d0%9e%d0%9d%d0%9e%d0%93%d0%a0%d0%90%d0%a4%d0%98%d0%af_%d0%ad%d0%9b%20%d0%92%d0%90%d0%a0%d0%98%d0%90%d0%9d%d0%a2.pdf.jpg) | 2018 | Авторские метафорические ассоциативные карты «Руки» в психологической практике | Бородулькина, Т.А. |
![Стаття_метафора_Бородулькина.pdf.jpg](/retrieve/68eca617-648f-46a4-88ba-fbebfd4533cc/%d0%a1%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f_%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%b0%d1%84%d0%be%d1%80%d0%b0_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0.pdf.jpg) | 2012 | Метафора в процесі професійної підготовки майбутніх психологів | Бородулькіна, Т.О. |
![Стаття ЗАПОРІЗЬКИЙ ВАЛЬДОРФСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ_досвід та перспективи.pdf.jpg](/retrieve/960ea4f7-227b-471e-a3a1-b2ffe4bacb74/%d0%a1%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f%20%d0%97%d0%90%d0%9f%d0%9e%d0%a0%d0%86%d0%97%d0%ac%d0%9a%d0%98%d0%99%20%d0%92%d0%90%d0%9b%d0%ac%d0%94%d0%9e%d0%a0%d0%a4%d0%a1%d0%ac%d0%9a%d0%98%d0%99%20%d0%95%d0%9a%d0%a1%d0%9f%d0%95%d0%a0%d0%98%d0%9c%d0%95%d0%9d%d0%a2_%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%b2%d1%96%d0%b4%20%d1%82%d0%b0%20%d0%bf%d0%b5%d1%80%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%b8.pdf.jpg) | 2019 | Запорізький вальдорфський експеримент: досвід і перспективи | Бородулькіна, Т.О. |
![Бородулькіна_стаття_ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ПСИХОСЕМАНТИКИ ДЕТСКОГО РИСУНКА_ВАЛЬДОРФСКИЙ ЭКСПЕРИМЕНТ.pdf.jpg](/retrieve/48ad409f-5283-4dc6-b1ee-e2cfef8dce16/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0_%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f_%d0%ad%d0%9c%d0%9f%d0%98%d0%a0%d0%98%d0%a7%d0%95%d0%a1%d0%9a%d0%9e%d0%95%20%d0%98%d0%a1%d0%a1%d0%9b%d0%95%d0%94%d0%9e%d0%92%d0%90%d0%9d%d0%98%d0%95%20%d0%9f%d0%a1%d0%98%d0%a5%d0%9e%d0%a1%d0%95%d0%9c%d0%90%d0%9d%d0%a2%d0%98%d0%9a%d0%98%20%d0%94%d0%95%d0%a2%d0%a1%d0%9a%d0%9e%d0%93%d0%9e%20%d0%a0%d0%98%d0%a1%d0%a3%d0%9d%d0%9a%d0%90_%d0%92%d0%90%d0%9b%d0%ac%d0%94%d0%9e%d0%a0%d0%a4%d0%a1%d0%9a%d0%98%d0%99%20%d0%ad%d0%9a%d0%a1%d0%9f%d0%95%d0%a0%d0%98%d0%9c%d0%95%d0%9d%d0%a2.pdf.jpg) | 2019 | Эмпирическое исследование психосемантики детского рисунка: вальдорфский эксперимент | Бородулькина, Т.А.; Borodulkina, T.O. |
![Бородулькіна, Мордвинцева_стаття.pdf.jpg](/retrieve/2185f621-9888-4b93-9c8b-4e2bdb90729d/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0%2c%20%d0%9c%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d1%86%d0%b5%d0%b2%d0%b0_%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f.pdf.jpg) | 2015 | Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку | Бородулькіна, Т.А.; Мордвинцева, М.В. |
![Бородулькіна Т.О. Розвивальний аспект викладання навчального курсу Вступ до спеціальності психологія.pdf.jpg](/retrieve/36a5b066-a904-408f-952f-dac50e41d2db/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0%20%d0%a2.%d0%9e.%20%d0%a0%d0%be%d0%b7%d0%b2%d0%b8%d0%b2%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d0%b9%20%d0%b0%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82%20%d0%b2%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f%20%d0%bd%d0%b0%d0%b2%d1%87%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be%20%d0%ba%d1%83%d1%80%d1%81%d1%83%20%d0%92%d1%81%d1%82%d1%83%d0%bf%20%d0%b4%d0%be%20%d1%81%d0%bf%d0%b5%d1%86%d1%96%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d1%96%20%d0%bf%d1%81%d0%b8%d1%85%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d1%96%d1%8f.pdf.jpg) | 2017 | Розвивальний аспект викладання навчального курсу «Вступ до спеціальності: психологія» | Бородулькіна, Т.О. |
![Бородулькина_Статья_метафорич_карты.pdf.jpg](/retrieve/2c815f2b-d28a-4504-9d31-90f79745bc5d/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%a1%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%b0%d1%84%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%87_%d0%ba%d0%b0%d1%80%d1%82%d1%8b.pdf.jpg) | 2014 | Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин | Бородулькина, Т.А. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24