Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3797
Назва: Особливості понять «інформування» та«пропаганда» у медіа світі
Автори: Голобородько, В.В.
Бібліографічний опис: Голобородько В. В. Особливості понять «інформування» та«пропаганда» у медіа світі / В. В. Голобородько // Мова і право: матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 06 листопада 2019 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2019. – С. 118-120
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: інформаційні засоби впливу
медіаграмотність
інформування
метод практичних маркерів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3797
Розташовується у зібраннях:Мова і право
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf158,03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.