Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3209
Назва: Системний підхід до вивчення термінології при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю
Інші назви: System approach to study of terminology in the prevention of foreign language in higher educational staff of non-philological profile
Автори: Давидова, Н.В.
Davydova, N.V.
Бібліографічний опис: Давидова Н.В. Системний підхід до вивчення термінології при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю / Н.В. Давидова // Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 25 жовтня 2018 року). – Дніпро, 2018. – С. 47-53
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: системний підхід
постулат
термін
лексика
компетентність
system approach
peculiarities
terminology
postulates
methods
Короткий огляд (реферат): У статті надається увага аналізу особливостей системного підходу до вивчення термінології при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю. Розглянуто теоретичні постулати та практичні можливості системного підходу, сучасні методики викладання, надані рекомендації що до опанування деяких прийомів навчання термінологічній лексиці.
This article is devoted to the system approach peculiarities in terminology study. Theoretical postulates and system approach practical possibilities, modern foreign languages teaching methods are under consideration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3209
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю
Давидова Н.В.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf253,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.