Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/9290
Назва: Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки
Автори: ДДУВС
Бібліографічний опис: Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки : зб. тез Всеукр. наук.- практ. семінару (м. Дніпро, 28 вересня 2021 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2021. - 120 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: формування ціннісних орієнтацій
когнітивно-комунікативний підхід
використання психотерапевтичних технологій
психолого-педагогічна мобільність
корекція девіантної поведінки підлітків
когнітивно-комунікативні стратегії
виникнення синдрому емоційного вигорання
дистанційне навчання
Короткий огляд (реферат): Збірник тез «Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки» створено за матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару кафедри психології та педагогіки Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. Основними напрямами роботи семінару означено когнітивно-комунікативні стратегії розвитку особистості: міждисциплінарний аспект; особливості застосування когнітивно-комунікативної моделі навчання у вищій школі; забезпечення розвитку здобувачів вищої освіти когнітивнокомунікативними методами в умовах дистанційної освіти. У заході взяли участь представники громадських та бізнес-організацій, психологічних центрів, відомі українські освітяни, психологи та психологи-практики, науковці, викладачі, та здобувачі вищої освіти. Загалом семінар об’єднав близько 90 учасників із Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Хмельницької, Волинської, Рівненської, Кіровоградської, Харківської, Луганської областей. До роботи семінару також долучилися представники іноземних держав: професор кафедри прикладної інформатики факультету економічної інформатики Університету в м. Братиславі, доктор педагогічних наук Ярослав Култан (Словаччина) та професор коледжу міжнародного бізнесу Університету Шаосін Аміт Шарма (Китайська Народна Республіка). Збірник адресовано психологам, соціальним працівникам, здобувачам вищої освіти та всім, хто цікавиться актуальними проблемами психології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/9290
ISBN: 978-617-8032-56-2
Розташовується у зібраннях:Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки
Хаджи А.Ю.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Семінар_29.09.21.pdf2,17 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.