Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7343
Title: Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі
Authors: Бородулькіна, Т.О.
Межинська, Г.В.
Citation: Бородулькіна Т.О. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі / Т.О. Бородулькіна, Г.В. Межинська // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип.15. – С.18-32.
Issue Date: 2014
Publisher: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Keywords: зовнішня реклама
образний канал реклами
образ людини
емоційні стани
життєвий простір людини і міста
психосемантичний простір
Abstract: У статті наводяться основні результати дослідження представленості емоційних станів людини в зовнішній українській рекламі, яку ми розглядаємо елементом життєвого простору людини і міста.
URI: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7343
Appears in Collections:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья_Бородулькина_Межинская.pdf312,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.