Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 275
Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
![530.pdf.jpg](/retrieve/5947c698-a67e-4458-8ebc-fbcf4ce2d9e7/530.pdf.jpg) | 2019 | К вопросу о родительско-детских отношениях в процессе воспитания | Шевченко, А.А.; Тимошенко, М.П.; Шевяков, А.В.; Шрамко, И.А.; Славская, Я.А. |
![168.pdf.jpg](/retrieve/c97048e0-00e8-4699-b73c-2f3a6769205d/168.pdf.jpg) | 2020 | Психологія соціальної підтримки життєдіяльності жінок в умовах динамічної соціотехнічної системи | Шевяков, О.В.; Шрамко, І.А.; Sheviakov, O.V.; Shramko, I.A. |
![192.pdf.jpg](/retrieve/e1e73426-b9af-4641-8ed3-98c658290f92/192.pdf.jpg) | 2021 | Пcихологічна безпека здобувачів вищої освіти як передумова національної безпеки | Терещук, Є.М.; Шевяков, О.В. |
![54.pdf.jpg](/retrieve/97e4cde6-8bc2-4af0-95da-73e60d13f84e/54.pdf.jpg) | 2021 | Socio-psychological technologies of professional health formation | Burlakova, I.; Sheviakov, O.; Бурлакова, І.; Шевяков, О. |
![статья_служение Бородулькина.pdf.jpg](/retrieve/fa4e0b1f-4279-44f5-9506-3922873131ea/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5%20%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0.pdf.jpg) | 2013 | Психосемантичний аналіз ставлення до служіння у майбутніх психологів | Бородулькіна, Т.О. |
![статья_Бородулькина_отношение к ВП родителей_2017.pdf.jpg](/retrieve/2aeb8d3a-34d8-4f5a-88bc-a2c1a85089a6/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%be%d1%82%d0%bd%d0%be%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5%20%d0%ba%20%d0%92%d0%9f%20%d1%80%d0%be%d0%b4%d0%b8%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%b9_2017.pdf.jpg) | 2017 | Психосемантический анализ отношения к служению у будущих психологов | Бородулькіна, Т.А. |
![статья_Бородулькина_Межинская.pdf.jpg](/retrieve/63699e02-b3a6-4867-ba2a-ca9c36b256c4/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%9c%d0%b5%d0%b6%d0%b8%d0%bd%d1%81%d0%ba%d0%b0%d1%8f.pdf.jpg) | 2014 | Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі | Бородулькіна, Т.О.; Межинська, Г.В. |
![статья_Бородулькина_МАК в работе с детьми 2016.pdf.jpg](/retrieve/a7c4fc3e-7d50-45d3-bf13-0d3b5be01d96/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%d0%9c%d0%90%d0%9a%20%d0%b2%20%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b5%20%d1%81%20%d0%b4%d0%b5%d1%82%d1%8c%d0%bc%d0%b8%202016.pdf.jpg) | 2016 | Опыт использования метафорических ассоциативных карт в психологической работе с детьми | Бородулькина, Т.А. |
![статья МАК РУКИ _МОНОГРАФИЯ_ЭЛ ВАРИАНТ.pdf.jpg](/retrieve/bbafecc6-f12c-4134-99b3-6076f3a108d6/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f%20%20%d0%9c%d0%90%d0%9a%20%d0%a0%d0%a3%d0%9a%d0%98%20_%d0%9c%d0%9e%d0%9d%d0%9e%d0%93%d0%a0%d0%90%d0%a4%d0%98%d0%af_%d0%ad%d0%9b%20%d0%92%d0%90%d0%a0%d0%98%d0%90%d0%9d%d0%a2.pdf.jpg) | 2018 | Авторские метафорические ассоциативные карты «Руки» в психологической практике | Бородулькина, Т.А. |
![Стаття ЗАПОРІЗЬКИЙ ВАЛЬДОРФСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ_досвід та перспективи.pdf.jpg](/retrieve/960ea4f7-227b-471e-a3a1-b2ffe4bacb74/%d0%a1%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f%20%d0%97%d0%90%d0%9f%d0%9e%d0%a0%d0%86%d0%97%d0%ac%d0%9a%d0%98%d0%99%20%d0%92%d0%90%d0%9b%d0%ac%d0%94%d0%9e%d0%a0%d0%a4%d0%a1%d0%ac%d0%9a%d0%98%d0%99%20%d0%95%d0%9a%d0%a1%d0%9f%d0%95%d0%a0%d0%98%d0%9c%d0%95%d0%9d%d0%a2_%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%b2%d1%96%d0%b4%20%d1%82%d0%b0%20%d0%bf%d0%b5%d1%80%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%b8.pdf.jpg) | 2019 | Запорізький вальдорфський експеримент: досвід і перспективи | Бородулькіна, Т.О. |
![Бородулькіна_стаття_ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ПСИХОСЕМАНТИКИ ДЕТСКОГО РИСУНКА_ВАЛЬДОРФСКИЙ ЭКСПЕРИМЕНТ.pdf.jpg](/retrieve/48ad409f-5283-4dc6-b1ee-e2cfef8dce16/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0_%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f_%d0%ad%d0%9c%d0%9f%d0%98%d0%a0%d0%98%d0%a7%d0%95%d0%a1%d0%9a%d0%9e%d0%95%20%d0%98%d0%a1%d0%a1%d0%9b%d0%95%d0%94%d0%9e%d0%92%d0%90%d0%9d%d0%98%d0%95%20%d0%9f%d0%a1%d0%98%d0%a5%d0%9e%d0%a1%d0%95%d0%9c%d0%90%d0%9d%d0%a2%d0%98%d0%9a%d0%98%20%d0%94%d0%95%d0%a2%d0%a1%d0%9a%d0%9e%d0%93%d0%9e%20%d0%a0%d0%98%d0%a1%d0%a3%d0%9d%d0%9a%d0%90_%d0%92%d0%90%d0%9b%d0%ac%d0%94%d0%9e%d0%a0%d0%a4%d0%a1%d0%9a%d0%98%d0%99%20%d0%ad%d0%9a%d0%a1%d0%9f%d0%95%d0%a0%d0%98%d0%9c%d0%95%d0%9d%d0%a2.pdf.jpg) | 2019 | Эмпирическое исследование психосемантики детского рисунка: вальдорфский эксперимент | Бородулькина, Т.А.; Borodulkina, T.O. |
![Бородулькіна, Мордвинцева_стаття.pdf.jpg](/retrieve/2185f621-9888-4b93-9c8b-4e2bdb90729d/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0%2c%20%d0%9c%d0%be%d1%80%d0%b4%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d1%86%d0%b5%d0%b2%d0%b0_%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f.pdf.jpg) | 2015 | Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку | Бородулькіна, Т.А.; Мордвинцева, М.В. |
![Бородулькина_ стаття_преподаватели.pdf.jpg](/retrieve/62d37b6e-b6f6-48cd-bc70-6e9e13cdb4af/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0_%20%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%8f_%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%b8.pdf.jpg) | 2012 | Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників | Бородулькіна, Т.О. |
![Бородулькина статья_психолог_клиент .pdf.jpg](/retrieve/976e8441-037a-48d1-b9fd-d4cdceac485c/%d0%91%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0%20%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c%d1%8f_%d0%bf%d1%81%d0%b8%d1%85%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3_%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%b5%d0%bd%d1%82%20.pdf.jpg) | 2011 | Психолог та клієнт в психосемантичному просторі образу професії майбутніх психологів | Бородулькіна, Т.О. |
![EEJPL_hand_metaphor_reviewed_borodulkina.pdf.jpg](/retrieve/e7619d90-0ad1-4b80-9da5-3895ede4632d/EEJPL_hand_metaphor_reviewed_borodulkina.pdf.jpg) | 2017 | Метафора руки как проективный материал в работе практического психолога | Бородулькина, Т. |
![Borodulkina_Tatyana_тезисы_служение.pdf.jpg](/retrieve/574827da-3565-4d93-80ec-c1133d149bca/Borodulkina_Tatyana_%d1%82%d0%b5%d0%b7%d0%b8%d1%81%d1%8b_%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5.pdf.jpg) | 2018 | О ценности служения в социономических профессиях | Бородулькина, Т.А. |
![30.pdf.jpg](/retrieve/8cc0e547-eaa9-41ee-9c60-cbb90c226634/30.pdf.jpg) | 2021 | Способи подолання страху та невпевненості в роботі поліцейського | Тишков, В. |
![22.pdf.jpg](/retrieve/67df86d4-c567-4bf5-a895-ded8c780dffd/22.pdf.jpg) | 2020 | Оргaнiзaцiя емпiричнoгo дoслiдження щoдo виявлення aгресивних тенденцiй тa oсoбистiсних якoстей oсiб пiдлiткoвoгo вiку | Родін, С.В. |
![5.pdf.jpg](/retrieve/e7b42ce7-2882-4ace-860c-8469baf9c18a/5.pdf.jpg) | 2020 | Професійна роль медіатора під час вирішення міжособистісних конфліктів | Андруша, А.М. |
![6.pdf.jpg](/retrieve/f7515ff8-0ecc-470d-ac83-29b465881547/6.pdf.jpg) | 2020 | Психологічна складова боротьби зі злочинність в умовах кризового соціуму | Здон, М. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 275