Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/13169
Title: Growth and development of research laboratory in physical education and sport
Other Titles: Зростання та розвиток дослідницької лабораторії з фізичного виховання та спорту
Authors: Debnath, D.
Дебнат, Д.
Citation: Debnath D. Growth and development of research laboratory in physical education and sport / D. Debnath // Проблеми фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі: зб. матер. міжнар. форуму (м. Дніпро, 18 травня 2023 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 30-37
Issue Date: 2023
Publisher: ДДУВС
Keywords: research laboratory
exercise physiology
motion analysis
bio chemistry
growth and development
науково-дослідна лабораторія
фізіологія фізичних вправ
аналіз руху
біохімія та ріст і розвиток
Abstract: The aim of this study is to utilize the research laboratory for the growth of research works in physical education and sports institution. In most instances, the problem solving procedure involves the administration of one or more specific test by the use of research laboratory. In this study the reputation of the physical education and sports field research laboratories are involved in many others areas because of scientific approach to Exercise Physiology, Sports Psychology, Sports Training, Sports Biomechanics and Bio-Chemistry in their specific areas taken in the lab. It is led to significant thinking about confidence analysis of the performance at all the stage and nature of activity. There is no doubt that several research studies can be carried out on the indoor and outdoor playing areas itself, where sophisticated instruments or apparatus can be installed and also research studies conducted under specific controlled conditions. It was essential that laboratory should be sufficiently functions to handle the collection and analysis of data of those problems which are not likely to be perused. The expansion of laboratory should accommodate those future needs both real and perceived that will arise as a result of faculty growth and also expanded number of students. Every wellestablished subject is judged by the preciseness and effectiveness of its system of measurement. Physical education must aspire to units of measurement of a quality somewhat higher than that currently used. In fact some aspects of human activity are very complex at present to measure. They must await the development of suitable technique and instruments ultimately. However there is no gain saying the fact that research in physical education to make use more and more sophisticated instruments example- how we can measure more precisely than even before with the help of strength Tensiometer and Dynamometers, Flexometer and Electrogenicmeter are new31 research laboratory innovation in measuring the range of movement of the joints and with the help of Treadmill and Bicycle ergo meter, work performed by an individual can be recorded. Метою цього дослідження є використання дослідницької лабораторії для вирощування науково-дослідні роботи у фізкультурно-спортивному закладі. У більшості випадків проблема Процедура розв’язання передбачає проведення одного або кількох конкретних тестів за допомогою дослідження лабораторія. У цьому дослідженні репутація дослідження сфери фізичного виховання та спорту лабораторії задіяні в багатьох інших областях через науковий підхід до вправ Фізіологія, спортивна психологія, спортивна підготовка, спортивна біомеханіка та біохімія в їхні конкретні області, взяті в лабораторії. Це спонукає до серйозних роздумів про аналіз довіри продуктивність на всіх етапах і характері діяльності. Немає сумніву, що кілька досліджень Дослідження можна проводити на самих внутрішніх і зовнішніх ігрових майданчиках, де це складно можуть бути встановлені інструменти чи апарати, а також проводитися дослідження за спеціальними вимогами контрольовані умови. Важливо, щоб лабораторія мала достатню кількість функцій збір і аналіз даних з тих проблем, які навряд чи будуть розглянуті. The Розширення лабораторії має задовольнити ці майбутні потреби як реальні, так і уявні виникне в результаті зростання професорсько-викладацького складу, а також збільшення кількості студентів. Кожен добре зарекомендував себе предмет оцінюється за точністю та ефективністю його системи вимірювання. Фізичне виховання має прагнути до одиниць вимірювання якості дещо вищої за цю в даний час використовується. Насправді деякі аспекти людської діяльності зараз дуже складно виміряти. Зрештою, вони повинні дочекатися розробки відповідної техніки та інструментів. Проте немає жодної переваги, кажучи про те, що дослідження у сфері фізичного виховання використовуються все більше і більше приклад складних приладів – як ми можемо вимірювати точніше, ніж навіть раніше за допомогою силового тензіометра та динамометрів, флексометра та електрогенометра нові31 інновації науково-дослідної лабораторії у вимірюванні діапазону рухів суглобів і з за допомогою бігової доріжки та велосипедного ергометра можна записати роботу, виконану окремою особою.
URI: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/13169
Appears in Collections:Наукові статті
Проблеми фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf729,35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.