Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/2724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗуй, С.Ю.-
dc.date.accessioned2019-02-19T09:07:28Z-
dc.date.available2019-02-19T09:07:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗуй С.Ю. Поняття та правові ознаки реклами / С.Ю. Зуй // Мова і право: матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 26 жовтня 2018 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2018. – С. 118-120uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/2724-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectправові ознаки рекламиuk_UA
dc.titleПоняття та правові ознаки рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Мова і право
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf190,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.