Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/9724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалашник, В.-
dc.date.accessioned2022-08-11T08:27:17Z-
dc.date.available2022-08-11T08:27:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКалашник В. Особливості побудови роботи психолога з формування в дітей психологічної готовності до школи / В. Калашник // Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки : зб. тез Всеукр. наук.- практ. семінару (м. Дніпро, 28 верес. 2021 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2021. – С. 46-47uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/9724-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectпідготовка дітей до школиuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовність до школиuk_UA
dc.titleОсобливості побудови роботи психолога з формування в дітей психологічної готовності до школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf553,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.