Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/9722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, В.-
dc.date.accessioned2022-08-11T08:16:21Z-
dc.date.available2022-08-11T08:16:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваль В. Експериментальне дослідження впливу типу дитячо-батьківських стосунків на рівень соціально-психологічної адаптації / В. Коваль // Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки : зб. тез Всеукр. наук.- практ. семінару (м. Дніпро, 28 верес. 2021 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2021. – С. 47-48uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/9722-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectрівень шкільної мотивації учнівuk_UA
dc.subjectанкетування батьків учнівuk_UA
dc.subjectдитячо-батьківські стосункиuk_UA
dc.titleЕкспериментальне дослідження впливу типу дитячо-батьківських стосунків на рівень соціально-психологічної адаптаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Коваль В.О.
Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf682,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.