Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7476
Назва: Моделі та механізми управління ефективністю підприємств сфери туризму: роль «Гудвілу»
Автори: Бурлакова, І.А.
Шевяков, О.В.
Шрамко, І.А.
Бібліографічний опис: Бурлакова І.А. Моделі та механізми управління ефективністю підприємств сфери туризму: роль «Гудвілу» / І.А. Бурлакова, О.В. Шевяков, І.А. Шрамко // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку : матеріали міжнар. конф. (м. Київ, 21-22 листопада 2019 р.). - Київ, 2019. - С.424-426
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
Ключові слова: роль «гудвілу»
управління підприємствами туристичної сфери
активи нематеріальні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7476
Розташовується у зібраннях:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Шевяков О.В.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
424.pdf633,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.