Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородулькіна, Т.О.-
dc.date.accessioned2022-01-05T13:17:54Z-
dc.date.available2022-01-05T13:17:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБородулькіна Т.О. Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі / Т.О. Бородулькіна // Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (19- 20 квітня 2018 року, м. Тернопіль). – Тернопіль, 2018. – С. 15-18uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7354-
dc.descriptionThe article presents the main results of the empirical research of divergent thinking of junior schoolchildren of the comprehensive educational establishment. We used F.Williams’s Test of Creativity and Divergent Thinking (modified by E.Tunik) to determine the overall level of development of divergent thinking and the development of its main indicators (speed, flexibility, originality, elaboration, the wealth of vocabulary (the number of words used in the title) and the ability to figuratively convey the essence of the image shown (direct description or hidden meaning, subtext)). We compared the results of schoolchildren from two types of classes – the Waldorf classes and the general education classes –in three parallels (the parallel of the first, second and third years). The results show the positive influence of the Waldorf pedagogy on the development of divergent thinking among junior schoolchildren even in the context of adaptation of the Waldorf pedagogy for general education during the first three years of school.uk_UA
dc.description.abstractВ тезах наведено основні результати емпіричного дослідження дивергентного мислення молодших школярів експериментального навчального закладу. Для визначення загального рівня розвитку дивергентного мислення та розвиненості основних його показників (швидкість; гнучкість; оригінальність; розробленість мислення; багатство словникового запасу (кількість слів, використаних в назві) і здатність до образної передачі сутності зображеного на малюнках (прямий опис або приховане значення, підтекст)) використано Тест дивергентного (творчого) мислення Ф.Вільямса (модифікація О.Є.Тунік). Порівняно результати учнів із двох типів класів – класів вальдорфського спрямування та загальноосвітніх – за трьома паралелями (паралелі 1-х, 2-х та 3-х класів). Отримані результати дають можливість констатувати позитивний вплив вальдорфської педагогіки на розвиток дивергентного мислення у молодших школярів навіть в умовах її адаптації до загальноосвітньої школи протягом трьох років.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectдивергентне мисленняuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectвальдорфська педагогікаuk_UA
dc.subjectвальдорфська школаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectthe divergent thinkinguk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectwaldorf pedagogyuk_UA
dc.subjectwaldorf schooluk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.titleОсобливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладіuk_UA
dc.title.alternativeDifferentiating characteristics of the divergent thinking of junior schoolchildren in the conditions of the implementation of the waldorf pedagogy within the comprehensive educational establishmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ Бородулькіна_Тернопіль.pdf181,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.