Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12253
Назва: Effectiveness of open education in the lifelong learning system
Інші назви: Ефективність відкритої освіти в системі освіти упродовж життя
Автори: Onopriienko, Kateryna
Vasylieva, Tetyana
Bourekkadi, Salmane
Rehak, Robert
Artyukhova, Nadiia
Онопрієнко, Катерина
Васильєва, Тетяна
Буреккаді, Салман
Рехак, Роберт
Артюхова, Надія
Бібліографічний опис: Onopriienko K. Effectiveness of open education in the lifelong learning system / K. Onopriienko, T. Vasylieva, S. Bourekkadi, R. Rehak, N. Artyukhova // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 2. – С. 103-111
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: lifelong learning
open education
effectiveness of education
навчання упродовж життя
відкрита освіта
ефективність освіти
Короткий огляд (реферат): Today, open education plays an important role in the lifelong education system. It is open education that gives adults the opportunity to study in the time available to them and receive formal and informal education. Open adult education is not only a tool for personal development, but also an important element of social progress, democracy and building a society, as well as a transforming economy. Ensuring access to quality adult education is essential for achieving sustainable economic development of the country and ensuring a decent quality of life for all citizens. Open education creates opportunities for adults to learn throughout their lives, which helps them change careers, increase their qualifications and keep up-to-date in today’s world. Countries with a high level of education of the population have advantages in high-tech industries, which helps to stimulate economic development and attract investment. Skills acquired through open education help adults find better jobs or increase their competitiveness in the labor market. Ensuring access to education for all sections of society helps reduce social disparities and ensure equal opportunities for all. As an innovative phenomenon, open education promotes the development of critical thinking and analytical skills, which allows adults to be more informed citizens and make informed choices. The opportunity to learn and develop helps adults realize their potential, find exciting new interests and achieve personal growth. Acquiring new knowledge and skills helps increase life satisfaction, improves well-being and psychological state, which affects the social indicators of countries. Adults with fresh knowledge and approaches can create new ideas, develop innovative projects and make a significant contribution to social progress. This article is devoted to determining the place of open education in the general system of lifelong education system and analyzing its effectiveness in Ukraine and some European countries. It was established that open education is the tool that gives adults the opportunity to acquire knowledge outside educational institutions and during extracurricular time, and also open education is a driver of human development as an employee, i.e. a part of the labor market and as a result stimulates the development of the country’s economy. Відкрита освіта відіграє на сьогоднішній день важливу роль у системі освіти упродовж життя. Саме відкрита освіта дає можливість дорослим навчатись у доступний для них час та отримувати формальну та неформальну освіту. Відкрита освіта дорослих є не лише інструментом особистого розвитку, а й важливим елементом соціального прогресу, демократії та побудови суспільства, а також економіки, що трансформується. Забезпечення доступу до якісної освіти дорослих має важливе значення для досягнення сталого економічного розвитку країни та забезпечення гідної якості життя для всіх громадян. Відкрита освіта створює можливості для дорослих навчатися протягом усього життя, що допомагає змінювати кар’єру, збільшувати кваліфікацію та стежити за оновленням знань у сучасному світі. Країни з високим рівнем освіченості населення мають переваги у високотехнологічних галузях, що допомагає стимулювати економічний розвиток і залучення інвестицій. Навички, отримані через відкриту освіту, допомагають дорослим знайти кращу роботу або підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці. Забезпечення доступу до освіти для всіх верств суспільства допомагає знизити соціальні розбіжності і забезпечити рівні можливості для всіх. Як інноваційний феномен відкрита освіта сприяє розвитку критичного мислення та аналітичних навичок, що дозволяє дорослим бути більш інформованими громадянами і зробити свідомі вибори. Можливість навчання та розвитку допомагає дорослим реалізовувати свій потенціал, знаходити нові захоплюючі інтереси та досягати особистого зростання. Отримання нових знань та навичок сприяє підвищенню задоволеності життям, покращує самопочуття та психологічний стан,що впливає на соціальні показники країн. Дорослі зі свіжими знаннями і підходами можуть створювати нові ідеї, розвивати інноваційні проекти і внести вагомий внесок у суспільний прогрес. Дана стаття присвячена визначенню місця відкритої освіти в загальній системі освіти упродовж життя та аналізу її ефективності в Україні та в деяких країнах Європи. Було встановлено, що відкрита освіта є тим інструментом, що надає дорослим можливість здобувати знання поза навчальними закладами та в позанавчальний час, а також відкрита освіта є драйвером розвитку людини як працівника, тобто частини ринку праці і як наслідок д стимулює розвиток економіки країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-2-103-111
https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12253
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2023. - Volume 3, no. 2.
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf1,1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.