Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11762
Назва: Modifications of Digital Technologies by Client-oriented Service of Logistics Activities in the Management System of the Enterprise
Інші назви: Видозміни цифрових технологій клієнтоорієнтованого сервісу логістичної діяльності в системі менеджменту підприємства
Автори: Hutsaliuk, Oleksii
Bondar, Iuliia
Remzina, Natalia
Lizut, Rafal
Гуцалюк, Олексій
Бондар, Юлія
Ремзіна, Наталія
Лізут, Рафал
Бібліографічний опис: Hutsaliuk O. Modifications of Digital Technologies by Client-oriented Service of Logistics Activities in the Management System of the Enterprise / O. Hutsaliuk, I. Bondar, N. Remzina, R. Lizut // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 1. – P. 91-102
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: enterprise
logistics activity
customer service
information and communication technologies
CRM-system
digital economy
підприємство
логістична діяльність
клієнтський сервіс
інформаційно-комунікаційні технології
CRM-система
цифрова економіка
Короткий огляд (реферат): The study examines the peculiarities of the use of information systems and digital technologies, digitization of the organization of logistics processes, increasing the volume of e-commerce, personalization of logistics services, as well as management of relationships with consumers of enterprises of various types of economic activity. These questions are especially relevant in the conditions of rapid development of the digital economy. The expediency of a comprehensive approach to the transformation of customer service in enterprise logistics management systems in digital conditions has been demonstrated. A statistical analysis of the indicators characterizing the level of use of information and communication technologies in the organization of the logistics activities of the enterprise was carried out. The main barriers to the digital transformation of customer service are formulated, conditionally grouped into marketing, information and organizational barriers. It was determined that in order to eliminate the barriers listed above, it is advisable to implement effective tools for the transformation of customer service, one of which is the information system for managing relations with consumers (CRM, Customer Relationship Management). The expediency of using the information system and digital technologies for the complex transformation of customer service in the logistics management system of the enterprise has been determined. It has been proven that in modern business conditions, it is profitable to formulate and implement digital strategies that manage partnerships with consumers, networks and stakeholders, in accordance with the institutional theory and evolutionary paradigm of the information economy, the concept and theory of interactive marketing. The issue of the need to develop and implement a digital strategy that manages partnership relations with consumers, the implementation of which will promote synergy, including economic, social and environmental, is outlined. У дослідженні розглянуто особливості використання інформаційних систем та цифрових технологій, цифровізація організації логістичних процесів, збільшення обсягів електронної комерції, персоналізація логістичних послуг, а також управління взаємовідносинами зі споживачами підприємств різних видів економічної діяльності. Ці питання особливо актуальні в умовах стрімкого розвитку цифрової економіки. Продемонстровано доцільність комплексного підходу до трансформації обслуговування клієнтів у системах управління логістикою підприємства в цифрових умовах. Проведено статистичний аналіз показників, що характеризують рівень використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації логістичної діяльності підприємства. Сформульовано основні бар’єри цифрової трансформації обслуговування клієнтів, умовно згруповані на маркетингові, інформаційні та організаційні. Визначено, що для усунення вище перелічених бар’єрів доцільно впроваджувати дієвий інструментарій трансформації клієнтського сервісу, одним із яких є інформаційна система управління взаємовідносинами зі споживачами (CRM, Customer Relationship Management). Визначено доцільність використання інформаційної системи та цифрових технологій для комплексної трансформації обслуговування клієнтів в системі управління логістикою підприємства. Доведено, що в сучасних умовах ведення бізнесу вигідно формулювати та впроваджувати цифрові стратегії, які керують партнерством із споживачами, мережами та зацікавленими сторонами, відповідно до інституційної теорії та еволюційної парадигми інформаційної економіки, концепції, теорії інтерактивного маркетингу. Окреслено питання необхідності розробки та впровадження цифрової стратегії, яка керує партнерськими відносинами зі споживачами, реалізація якої сприятиме синергії, включаючи економічну, соціальну та екологічну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-1-91-102
https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11762
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2023. - Volume 3, no. 1
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf616,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.