Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11728
Назва: Features of the administrative and legal status of volunteer organizations in Ukraine and its implementation under the conditions of martial law
Інші назви: Особливості адміністративно-правового статусу волонтерських організацій в Україні та його реалізації в умовах воєнного стану
Автори: Myronyuk, Roman
Antoniv, Michael (Mike)
Миронюк, Роман
Антонів, Майкл
Бібліографічний опис: Roman Myronyuk, Michael (Mike) Antoniv Features of the administrative and legal status of volunteer organizations in Ukraine and its implementation under the conditions of martial law / R. Myronyuk, M. (Mike) Antoniv // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120). – С. 91-98
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: волонтерство
волонтерські організації
адміністративно-правовий статус волонтерських організацій
реалізація в умовах воєнного стану
volunteerism
volunteer organizations
administrative and legal status of volunteer organizations
implementation under martial law
Короткий огляд (реферат): В межах статті здійснено аналіз адміністративно-правового статусу волонтерських організацій в Україні та виокремлено особливості його реалізації в умовах воєнного стану. З’ясовано, що для належної реалізації адміністративно-правового статусу волонтерських організацій в України доцільно: 1) урегулювати процедури реєстрації волонтерських організацій та фізичних осіб-волонтерів, та надати можливість фізичним особам-волонтерам здійснювати таку діяльність через застосунок «Дія»; 2) визначити Міністерство юстиції України як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері волонтерської діяльності; 3) запровадити відкритий реєстр волонтерських організації та фізичних осіб-волонтерів, адміністратором якого має стати Мінюст України; 4) урегулювати в Законі «Про волонтерську діяльність»: статус «волонтерської організації» та «фізичних осіб-волонтерів»; перелік напрямів волонтерської діяльності з урахуванням її проведення під час надзвичайних ситуацій чи бойових дій; деталізувати повноваження повноважного центрального органу виконавчої влади у сфері волонтерської діяльності; запровадити процедуру заключення договорів про надання волонтерської допомоги під час надзвичайних ситуацій чи бойових дій; визначити обов’язковість страхування волонтерів; запровадити пільги для волонтерів під час вступу до вищих навчальних закладів та при прийомі на роботу; зарахування часу здійснення волонтерської діяльності до навчально-виробничої практики в разі її здійснення за напрямом, що відповідає отримуваній спеціальності; переліку відшкодувань витрат волонтеру; внесення норми «про зарахування діяльності офіційно оформленого волонтера – фізичної особи, яка здійснює свою волонтерську діяльність не менше ніж 40 годин тижня неділі до загального трудового стажу, а також виплати заробітної плати з надбавками та преміями за основний місцем роботи і збереження робочого місця цієї особи в період дії режиму військового або надзвичайного стану». The article analyzes the administrative and legal status of volunteer organizations in Ukraine and highlights the specifics of its implementation under martial law. Peculiarities of the administrative and legal status of volunteer organizations in Ukraine and its implementation in the conditions of martial law are discussed. It was found that in order to properly implement the administrative and legal status of volunteer organizations in Ukraine, it is advisable to: 1) regulate the registration procedures of volunteer organizations and individual volunteers, and provide the opportunity for individual volunteers to carry out such activities through the "Action" application; 2) define the Ministry of Justice of Ukraine as the central body of the executive power that implements state policy in the field of volunteering; 3) introduce an open register of volunteer organizations and volunteer individuals, whose administrator should be the Ministry of Justice of Ukraine; 4) regulate in the Law "On Volunteering": the status of "volunteer organization" and "volunteer individuals"; a list of areas of volunteer activity, taking into account its implementation during emergency situations or hostilities; to detail the powers of the authorized central body of the executive power in the field of volunteering; introduce the procedure for concluding contracts on the provision of volunteer assistance during emergency situations or hostilities; determine the mandatory insurance of volunteers; introduce benefits for volunteers during admission to higher education institutions and when hiring; crediting the time of volunteer activity to educational and industrial practice in the case of its implementation in the direction that corresponds to the received specialty; a list of volunteer expenses reimbursements; introduction of the rule "on the inclusion of the activity of an officially registered volunteer – a natural person who performs his volunteer activity for at least 40 hours on a Sunday to the total length of service, as well as the payment of wages with allowances and bonuses for the main place of work and the preservation of this person’s place of work in the period of operation of the regime of martial law or state of emergency".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.31733/2078-3566-2022-5-91-98
https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11728
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120)
Миронюк Р.В.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf889,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.