Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10349
Назва: Project management as a tool in prevention of juvenile delinquency
Інші назви: Управління проектами як інструмент запобігання. з неповнолітніми правопорушників
Автори: Baymakhanov, A.
Begaliev, Ye.
Badanova, A.
Баймаханов, А.
Бегалієв, Е.
Баданова, А.
Бібліографічний опис: Baymakhanov A. Project management as a tool in prevention of juvenile delinquency / A. Baymakhanov, Ye. Begaliev, А. Badanova // Philosophy, Economics and Law Review. – 2022. – Volume 2, no. 1. – Р. 139-147
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: crime
minors
project management
teenage crime
prophylaxis
criminology
злочинність
неповнолітні
проектне управління,
підліткова злочинність
профілактика
кримінологія
Серія/номер: 10.31733/2786-491X-2022-1-139-147;
Короткий огляд (реферат): Problems of prophylaxis against crime among minors, interaction of the authorized bodies, parents and other persons responsible for education of children are analyzed in the article. Authors note that globalization considerably strengthens action of crime in this sphere and, therefore, introduction of new approaches on their prevention, including application of project management is required. Experience of the Republic of Kazakhstan on introduction of project management in public administration, including in activity of bodies of prosecutor's office is briefly described in the article. Thus, the separate example of use of basics of project management in prevention of teenage crime, starting with conducting of the criminological analysis and decision-making in the choice of preventive methods on eradication of these illegal acts; and also what negative and positive aspects prosecutors have faced in this direction. Strengthening of responsibility of authorized bodies, parents and also their activization (diligence) and unity during implementation of the project is noted in the article. Also the successful result of implementation of the Project “On Counteraction to Offences in Educational Institutionsˮ, and persuasion of local bodies about the importance of the matter and allocation of the significant funds for equipping of all schools of the regional center with video surveillance is described. Authors assess behavior of people during project implementation and their interest based on the theory of “Hawthorne effectˮ. Authors believe that the main role in rise in crime among teenagers is linked with wrong choice of measures for their prevention, lack of criminological researches and also regulating norms of interaction between parties responsible for education of children.
Опис: У статті аналізуються проблеми профілактики злочинності серед неповнолітніх, взаємодії уповноважених органів, батьків та інших осіб, відповідальних за виховання дітей. Автори відзначають, що глобалізація значно посилює дію злочинності в цій сфері, а отже, потрібне впровадження нових підходів до їх запобігання, у тому числі застосування проектного менеджменту. У статті коротко викладено досвід Республіки Казахстан щодо впровадження проектного менеджменту в державне управління, у тому числі в діяльність органів прокуратури. Таким чином, окремий приклад використання основ проектного менеджменту в попередженні підліткової злочинності, починаючи з проведення кримінологічного аналізу та прийняття рішень у виборі превентивних методів щодо викорінення цих протиправних діянь; а також з якими негативними та позитивними аспектами зіткнулися прокурори в цьому напрямку. У статті відзначається посилення відповідальності уповноважених органів, батьків, а також їх активізація (старанність) та єдність під час реалізації проекту. Також описано успішний результат реалізації проекту «Про протидію правопорушенням у навчальних закладах», переконання місцевих органів влади у важливості справи та виділення значних коштів на оснащення всіх шкіл обласного центру відеоспостереженням. Автори оцінюють поведінку людей під час реалізації проекту та їх зацікавленість на основі теорії «ефекту Готорна». Автори вважають, що головна роль у підвищенні злочинності серед підлітків пов’язана з неправильним вибором заходів щодо їх запобігання, відсутністю кримінологічних досліджень, а також регламентації норм взаємодії між сторонами, відповідальними за виховання дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10349
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2022. - Volume 2, no. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf1,1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.