DSpace Repository

Інститут комерційної концесії: закордонна практика правових реалій застосування

Show simple item record

dc.contributor.author Юніна, М.
dc.date.accessioned 2022-11-08T08:36:23Z
dc.date.available 2022-11-08T08:36:23Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Юніна М. Інститут комерційної концесії: закордонна практика правових реалій застосування / М. Юніна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 113-117 uk_UA
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10175
dc.description.abstract Досліджено важливий закордонний досвід нормативного регулювання договору комерційної концесії (як вказано в українському законодавстві) або франчайзингу, або франшизи (як традиційно у власному законодавстві використовує «західний» законодавець). Розглянуто деякі аспекти визначення понять комерційної концесії, франшизи і франчайзингу і вказується, що серед науковців немає єдиного підходу щодо тотожності або самостійності дефініцій, водночас наголошено на тому, що здебільшого прийнято вважати категорії тотожними. Також вказано, що в питаннях визначення дефініції франчайзингу на цей час не тільки серед дослідників, але й серед законотворців відсутнє єдине загальноприйняте визначення, закордонні країни або міжнародні організації по-своєму трактують це, іноді наведені поняття навіть можуть суперечити один одному. У статті наведено законодавчий досвід Німеччини в питаннях договору франшизи або франчайзингу. Акцентовано на основних особливостях такого регулювання:: в національному законодавстві немає визначення франчайзингу або комерційної концесії (ні в кодексах, законах чи підзаконних актах), а німецькі суди у своїй діяльності щодо справ, де фігурує франчайзинг, використовують твердження, наведене у Європейському кодексі етики франчайзингу; у Німеччини немає також і спеціального закону про франчайзинг, водночас суспільні відносини франчайзингу нормативно врегульовано в законах, які передбачають відповідальність за введення в оману; норми про відшкодування; нормах Комерційного кодексу. Наведено досвід регулювання договору франшизи в Латвії та вказано конкретні шляхи його застосування в українському законодавстві про комерційну концесію, переваги латвійського законодавства (ширше прописані зобов’язання франшизодавця, особливо в питаннях навчання франшизоотримувача, надання допомоги технічної, логістичної тощо, про обов’язок франшизоотримувача на дотримання комерційної таємниці навіть після закінчення дії договору франшизи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject франчайзинг uk_UA
dc.subject франшиза uk_UA
dc.subject франшизодавець uk_UA
dc.subject франшизоотримувач uk_UA
dc.subject комерційна концесія uk_UA
dc.title Інститут комерційної концесії: закордонна практика правових реалій застосування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics