Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/8532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОдоєвцев, А.В.-
dc.contributor.authorЖигуліна, Я. О.-
dc.date.accessioned2022-05-11T20:04:24Z-
dc.date.available2022-05-11T20:04:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОдоєвцев А. В. Застосування маркетингових інструментів для оцінювання економічної безпеки підприємства / А. В. Одоєвцев, Я. О. Жигуліна // Економічна та інформаційна безпека: актуальні питання та інновації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 4 листопада 2021 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2021. – C.359-361uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/8532-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectекономічна системаuk_UA
dc.subjectоцінка економічної безпеки підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингові методи оцінюванняuk_UA
dc.titleЗастосування маркетингових інструментів для оцінювання економічної безпеки підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічна та інформаційна безпека: актуальні питання та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf708,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.