Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5229
Title: Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу
Authors: Дубницький, В.І.
Іванов, С.В.
Citation: Дубницький В.І. Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу / В.І. Дубницький, С.В. Іванов // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління: Серія «Економіка». – Т.ХІV. – Вип. 263. – Донецьк, 2013. – С. 100-109.
Issue Date: 2013
Publisher: Донецький державний університет управління
Keywords: регіон
ринкова криза
маркетинг
промисловість
region
crisis of the market
marketing
industry
Abstract: У дослідженні визначено економічне значення промислового маркетингу в умовах комплексного розвитку регіонів, а також обгрунтовані проблеми управління промисловим маркетингом в межах ринкової кризи та необхідності підвищення інноваційно-маркетингової діяльності.
Description: In research the economic value of the industrial marketing is certain in the conditions of complex development of regions, and also management problems of industrial marketing within the framework of market crisis and necessity of increase of innovative-marketing activity are reasonable.
URI: http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5229
Appears in Collections:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Іванов С.В.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.