Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChepik-Trehubenko, Olha-
dc.contributor.authorЧепік-Трегубенко, Ольга-
dc.date.accessioned2023-10-06T08:30:41Z-
dc.date.available2023-10-06T08:30:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationChepik-Trehubenko O. Innovative methods of training lawyers: theoretical and legal aspects / O. Chepik-Trehubenko // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120). – С. 330-336uk_UA
dc.identifier.issnhttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2022-5-330-336-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11674-
dc.description.abstractУ статті проведено теоретико-правовий аналіз проблематики впровадження інноваційних методів навчання юристів. Наголошено, що трансформація політичних, правових, економічних, соціальних, духовно-культурних складових сучасного конституційного ладу України потребує сучасних підходів до виховання та навчання майбутнього покоління. Враховуючи високу роль правників у державотворенні та правотворенні, особливої уваги потребує підготовка висококваліфікованих правників у вітчизняних закладах вищої освіти, спроможних реалізовувати складні фахові та дослідницькі завдання. Акцентовано, що сучасна система української вищої правничої освіти в нових реаліях потребує активних змін та оновлення змістовного наповнення на всіх рівнях, враховуючи умови навчання під час воєнного стану та в післявоєнний період. Пріоритетним завданням є пошук та впровадження інноваційних методів навчання правників відповідно до нових суспільних потреб та запитів. Взаємозалежним до ефективного впровадження інноваційних технологій навчання є системне підвищення та вдосконалення свого рівня знань та навичок науково-педагогічними працівниками. Зазначено, що в умовах активного розвитку та інформатизації всіх сфер суспільства, все більшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у життя людини, що безперечно стосується і освітньої сфери, доступність інформації збільшується з неймовірною швидкістю. Наголошено на перевагах та недоліках цього явища. Підкреслено, що з метою вдосконалення системи впровадження інноваційних методів та технологій у закладах вищої освіти важливим є забезпечити підготовку кваліфікованих фахівців у сфері розробки інновацій для впровадження в навчальний процес, враховуючи фахову специфіку, на загальнодержавному рівні та на рівні окремих закладів вищої освіти. Окремо слід звернути увагу на механізм поширення інноваційних методів та технологій серед закладів вищої освіти, їх аналіз, надання відгуків щодо їх ефективності – цей напрям потребує окремого дослідження та уваги вчених-правознавців та інших наук. The article provides a theoretical and legal analysis of the problems of implementing innovative methods of training lawyers. It is emphasised that the transformation of the political, legal, economic, social, spiritual and cultural components of the modern constitutional system of Ukraine requires current approaches to the education and training of the future generation. Furthermore, considering the high role of lawyers in state-building and law-making, training highly qualified lawyers in domestic institutions of higher education, capable of implementing complex professional and research tasks, requires special attention. It is emphasised that the modern system of Ukrainian higher legal education in new realities needs operational changes and renewal of content at all levels, considering the conditions of education during martial law and in the post-war period. The priority task is to find and implement innovative methods of training lawyers for new social needs and requests. Systematic improvement and improvement of the knowledge and skills of scientific and pedagogical workers are interdependent on the practical implementation of innovative learning technologies. It is noted that in the conditions of active development and informatisation of all spheres of society, the increasing introduction of information and communication technologies into human life, which undoubtedly also applies to the educational sphere, the availability of information is increasing at an incredible speed. The advantages and disadvantages of this phenomenon are emphasised. It is emphasised that to improve the system of introducing innovative methods and technologies in institutions of higher education, it is essential to ensure the training of qualified specialists in the field of innovation development for implementation in the educational process, taking into account professional specifics, at the national level and the level of individual institutions of higher education. Furthermore, particular attention should be paid to disseminating innovative methods and technologies among higher education institutions, their analysis, and providing feedback on their effectiveness. This direction requires independent research and the attention of legal scholars and other sciences.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectюридична освітаuk_UA
dc.subjectправникиuk_UA
dc.subjectконституційний ладuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.subjectlegal educationuk_UA
dc.subjectlawyersuk_UA
dc.subjectconstitutional systemuk_UA
dc.subjectinnovativenessuk_UA
dc.subjectinnovative methodsuk_UA
dc.titleInnovative methods of training lawyers: theoretical and legal aspectsuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційні методи навчання юристів: теоретико-правові аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Чепік-Трегубенко Ольга Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51.pdf947,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.