Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О.В.-
dc.contributor.authorСидоренко, Н.С.-
dc.contributor.authorMarchenko, O.-
dc.contributor.authorSydorenko, N.-
dc.date.accessioned2020-11-25T15:18:28Z-
dc.date.available2020-11-25T15:18:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМарченко О.В. Вища освіта в глобалізованому світі: новітні тренди в управлінні, фінансуванні та забезпеченні якості / О.В. Марченко, Н. С. Сидоренко // Економічний часопис-ХХІ. - 2019. - № 179 (9-10). – С. 53 – 65.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5395-
dc.descriptionУ статті досліджено відмінності підходів до управління освітніми системами та їх фінансування у двох цивілізаційних вимірах – західному та східному. На прикладі окремих країн, умовно віднесених нами до цих, як досі вважалося, «полярних» груп, обґрунтовано тенденції розвитку вищої освіти в сучасному глобалізованому світі. Автори спростовують традиційні уявлення про західну та східну освітні моделі й доводять, що їх трансформація має «дзеркальний» характер: ознаки однієї моделі в сучасних умовах стають характерними для іншої. Чи з’явиться в результаті цих трансформацій універсальна й водночас дієва система вищої освіти, і чи дозволить це вирішити проблему гармонізації в просторі освіти духовного й матеріального при наростаючій дегуманізації суспільства? Автори статті представили свій погляд на означену проблематику.uk_UA
dc.description.abstractThe article studies the distinction between the approaches to management of educational systems and their funding within two civilizational dimensions - the Western and the Eastern ones. Through the example of specific countries that have provisionally been referred to within the groups which were previously considered to be polarized we have attempted to substantiate the developmental trends of higher education in the contemporary globalized world. The authors refute the traditional perception of both the Western and the Eastern educational models and prove that their transformation has a mirror nature: attributes of one of the models in the contemporary conditions become characteristic of the other. Resulting from these transformations, will there emerge a universal and simultaneously effective system of higher education and will this allow us to solve the problem of harmonizing of the material and the spiritual within the educational dimension in the conditions of the growing dehumanization of society? The authors have provided their view on the solution of the mentioned scope of study within the present article.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectHigher Educationuk_UA
dc.subjectWestern Modeluk_UA
dc.subjectEastern Modeluk_UA
dc.subjectStateuk_UA
dc.subjectPrivate Expenditures on Educationuk_UA
dc.subjectSocio-cultural Factorsuk_UA
dc.subjectEconomic Factorsuk_UA
dc.subjectвища освіта західного зразкаuk_UA
dc.subjectвища освіта східного зразкаuk_UA
dc.subjectдержавні витрати на освітуuk_UA
dc.subjectприватні витрати на освітуuk_UA
dc.subjectсоціокультурні та економічні фактори трансформації вищої освітиuk_UA
dc.titleВища освіта в глобалізованому світі: новітні тренди в управлінні, фінансуванні та забезпеченні якостіuk_UA
dc.title.alternativeHigher education in the globalized world: modern trends in management, funding and quality assuranceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf1,17 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.