Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубницький, В.І.-
dc.contributor.authorІванов, С.В.-
dc.date.accessioned2020-11-02T23:10:42Z-
dc.date.available2020-11-02T23:10:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДубницький В.І. Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу / В.І. Дубницький, С.В. Іванов // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління: Серія «Економіка». – Т.ХІV. – Вип. 263. – Донецьк, 2013. – С. 100-109.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 338.658:658.8-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5229-
dc.descriptionIn research the economic value of the industrial marketing is certain in the conditions of complex development of regions, and also management problems of industrial marketing within the framework of market crisis and necessity of increase of innovative-marketing activity are reasonable.uk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні визначено економічне значення промислового маркетингу в умовах комплексного розвитку регіонів, а також обгрунтовані проблеми управління промисловим маркетингом в межах ринкової кризи та необхідності підвищення інноваційно-маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДонецький державний університет управлінняuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectринкова кризаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпромисловістьuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectcrisis of the marketuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectindustryuk_UA
dc.titleЕкономічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Іванов С.В.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.