Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKravchenko, Oleksandr-
dc.contributor.authorКравченко, Олександр-
dc.date.accessioned2023-10-25T11:54:11Z-
dc.date.available2023-10-25T11:54:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKravchenko O. International Experience of Regulatory and Legal Protection of Commercial Business Secrets / O. Kravchenko // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 1. – P. 285-295uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-1-285-295-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11744-
dc.description.abstractScientific intelligence is devoted to the analysis of existing international legislation in the field of legal protection of trade secrets (TS). Searching for ways to improve legal and institutional mechanisms for the protection of commercial business secrets, as well as a comparison of existing regulatory and legal documents of foreign countries with the aim of implementing the best of them into national practice. On the basis of the conducted scientific research, we can state that in order to improve the legal protection of trade secrets (TS) in Ukraine, it is necessary to adopt the appropriate law on TS. Today in Ukraine, business entities themselves regulate relations regarding the definition and protection of TS, by adopting the relevant local regulatory documents of the enterprise, institution or organization. Thus, regulatory and legal support in the field of protection of commercial secrets is the drawing up of certain local documents at the enterprise, institution or organization that ensure the protection and protection of TS – this is an order, statute, labour contracts and agreements, rules of internal procedure, which provide for the obligation refrain from disclosing it to third parties, and also establish responsibility for violation of these terms of the contract. Among the subjects of authority related to the protection of TS in Ukraine, the following can be noted: the Cabinet of Ministers of Ukraine, the Ministry of Culture and Information Policy, the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine, the Ministry of Justice of Ukraine, the Ministry of Education and Science of Ukraine, the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine, bodies of internal affairs, in particular, bodies of the National Police, the State Fiscal Service of Ukraine, the Antimonopoly Committee of Ukraine, the Security Service of Ukraine. We consider it expedient to adopt a separate law regarding the protection of commercial secrets in Ukraine, namely to regulate all aspects regarding the protection of TS. Наукова розвідка присвячена аналізу наявного міжнародного законодавства в сфері нормативно-правової охорони комерційних секретів (КС). Пошуку напрямів удосконалення правових та інституційних механізмів охорони комерційних секретів бізнесу, а також порівняння наявних нормативно-правових документів зарубіжних держав з метою імплементації найкращого з них в національну практику. На базі проведеної наукової розвідки можемо стверджувати, що для удосконалення нормативно-правової охорони комерційної таємниці (КТ) бізнесу в Україні, потрібно прийняти відповідний закон про КТ. На сьогодні в Україні суб’єкти господарювання самі регулюють відносини щодо визначення та охорони КТ, шляхом прийняття відповідних локальних нормативноправових документів підприємства, установи чи організації. Таким чином, нормативноправовим забезпеченням у сфері охорони комерційних секретів є оформлення на підприємстві, установі чи організації певних локальних документів, що забезпечують охорону та захист КТ – це наказ, статут, трудові контракти та угоди, правила внутрішнього розпорядку, які передбачають обов’язок утримуватись від розголошення її третім особам, а також встановлюють відповідальність за порушення цих умов договору. Серед суб’єктів владних повноважень, що стосуються охорони КС в Україні, можна зазначити наступні: Кабінет Міністрів України, Міністерство культури та інформаційної політики, Міністерство економіки України, Міністерство юстиції України, Міністерство освіти і науки України, органи внутрішніх справ, зокрема органи Національної поліції, Державну фіскальну службу України, Антимонопольний комітет України, Службу безпеки України та ін. Вважаємо за доцільне стосовно охорони КС в Україні прийняти закон, щоб врегулювати всі аспекти щодо охорони КТ бізнесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectcommercial secretsuk_UA
dc.subjecttrade secretuk_UA
dc.subjectconfidential informationuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectprotectionuk_UA
dc.subjectкомерційні секретиuk_UA
dc.subjectкомерційна таємницяuk_UA
dc.subjectконфіденційна інформаціяuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectохоронаuk_UA
dc.titleInternational Experience of Regulatory and Legal Protection of Commercial Business Secretsuk_UA
dc.title.alternativeМіжнародний досвід нормативно-правової охорони комерційних секретів бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2023. - Volume 3, no. 1
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf360,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.