Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAbbasly, Laman Ilgar kyzy-
dc.contributor.authorАббасли, Ламан Ільгар кизи-
dc.date.accessioned2023-10-24T07:13:03Z-
dc.date.available2023-10-24T07:13:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationAbbasly L. Legal framework for the right to good governance / L. Abbasly // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120). – С. 30-35uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2022-5-30-35-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11738-
dc.description.abstractДосліджено правові питання щодо формування та закріплення у нормативних правових актах права на належне врядування. Окрім того, що стаття 41 Хартії Європейського Союзу про основні права певним чином містить авторитетне визначення права на належне врядування, вона не є нововведенням. Ні мета, ні зміст принципу належного врядування не є новими для адміністративного права. Новаторська цінність статті 41 полягає, серед іншого, у проголошенні нею належного врядування як суб’єктивного права. Реалізуючи це суб’єктивне право? громадяни можуть покладатися на належне врядування у своїх відносинах з державними органами так само, як і на інші закріплені в Хартії суб’єктивні права. Так само, як вони можуть ставитись до права на свободу думки, совісті та релігії, вони можуть претендувати на право отримати підстави для адміністративного рішення. В обох випадках громадянам надається інструмент для забезпечення виконання їхніх вимог щодо адміністративних органів. Наукова новизна статті пов’язана з вищевикладеним, у тому числі з подальшим розвитком національного законодавства Азербайджанської Республіки. Визначення належного врядування надається (хоч і не вичерпним чином) пунктами 2-4 статті 41 так: право бути заслуханим до вжиття будь-якого індивідуального заходу, який торкнеться сторони; право кожної особи мати доступ до свого досьє з урахуванням законних інтересів конфіденційності та професійної і ділової таємниці; обов’язок органу надати підстави для прийняття рішень щодо тієї чи іншої особи. Результати статті можуть бути використані у майбутніх наукових дослідженнях, у тому числі при подальшому розвитку міжнародних та національних нормативно-правових засад стосовно права на належне врядування. The article deals with the study of the legal issues of the formation and consolidation of the right to good governance in regulatory legal acts. Apart from the fact that Article 41 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union contains, to a certain extent, an authoritative definition of the right to good administration, it is not new. The scientific novelty of the article is directly related to the above, including the further development of the national legislation of the Republic of Azerbaijan. Good governance is defined (although not exhaustively) by paragraphs 2-4 of Article 41 as follows: the right to be heard before taking any individual measure that affects a party; the right of every person to have access to his file, taking into account the legitimate interests of confidentiality and professional and business secrecy; the obligation of the body to give grounds for making decisions in relation to a particular person. The results of the article can be used in future scientific research, including in the further development of the international and national normative-legal foundations of good governance.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectправа людиниuk_UA
dc.subjectправо на хороше управлінняuk_UA
dc.subjectХартія ЄС про основні праваuk_UA
dc.subjectрезолюцію Ради Європиuk_UA
dc.subjectЄвропейський омбудсменuk_UA
dc.subjectЄвропейський суд з прав людиниuk_UA
dc.subjecthuman rightsuk_UA
dc.subjectright to good administrationuk_UA
dc.subjectEuropean Union Charter of Fundamental Rightsuk_UA
dc.subjectCouncil of Europe Resolutionsuk_UA
dc.subjectEuropean Ombudsmanuk_UA
dc.subjectEuropean Court of Human Rightsuk_UA
dc.titleLegal framework for the right to good governanceuk_UA
dc.title.alternativeЮридичні засади права на належне врядуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120)
ДОКТОРАНТИ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf846,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.