Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMolchanov, Rostyslav-
dc.contributor.authorМолчанов, Ростислав-
dc.date.accessioned2023-10-23T14:12:17Z-
dc.date.available2023-10-23T14:12:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMolchanov R. Municipal guards in Ukraine: current state and prospects of activity / R. Molchanov // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120). – С. 60-65uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2022-5-60-65-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11733-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему діяльності муніципальної варти в Україні та визначено перспективи її подальшої діяльності. Наголошено на тому, що поширеною європейською тенденцією сучасності є децентралізація поліції та реалізація принципу спільної відповідальності за стан публічної безпеки і порядку на території поліцейського обслуговування, що є втіленням загальної практики "Community policing". Остання успішно імплементована у діяльність поліцейських структур багатьох розвинутих країн світу. Зроблено висновок, що це передбачає делегування окремих поліцейських функцій недержавним структурам, що дозволяє певною мірою "розвантажити" державну поліцію від розгляду і вирішення ординарних конфліктних ситуацій та типових правопорушень, що не вирізняються високим ступенем суспільної небезпеки. Для підтримання рівня правопорядку на належному рівні місцевими органами влади в Україні створюються принципово нові структури, наділені окремими поліцейськими функціями – муніципальна варта. Обґрунтовано, що зосередження значних повноважень в межах однієї інституції на території громади матиме наслідком посилення корупційних ризиків та потенційних зловживань службовим становищем. А тому прерогативу муніципальної варти на здійснення охоронної діяльності доцільно відкинути. З іншого боку, законодавче закріплення цього інституту вимагає, насамперед, визначення принципів і стандартів діяльності підрозділів муніципальної варти, їхнє впорядкування та облік. Без цього вести мову про належний контроль і нагляд за цією інституцією вбачається неможливим. Перспективним напрямками діяльності муніципальної варти в Україні визначено наступні: а) прийняття базового Закону; б) стандартизація – прийняття Типового статуту; в) встановлення граничних меж чисельності особового складу та фінансування; г) уніфікація однострою. The article deals with the problem of the activity of the municipal guard in Ukraine and defines the prospects for its further activity. It is emphasized that the widespread European trend of modern times is the decentralization of the police and the implementation of the principle of joint responsibility for the state of public safety and order in the territory of the police service, which is the embodiment of the general practice of "Community policing". The latter has been successfully implemented in the activities of police structures in many developed countries of the world. It was concluded that this involves the delegation of certain police functions to non-state structures, which allows to a certain extent to «relieve» the state police from considering and solving ordinary conflict situations and typical offenses that are not distinguished by a high degree of public danger. To maintain the level of law and order at the appropriate level, local authorities in Ukraine are creating fundamentally new structures endowed with separate police functions – the municipal guard. It is substantiated that the concentration of significant powers within one institution on the territory of the community will result in increased corruption risks and potential abuse of office. Therefore, it is advisable to reject the prerogative of the municipal guard to carry out security activities. On the other hand, the legislative consolidation of this institution requires, first of all, the determination of the principles and standards of activity of municipal guard units, their arrangement and accounting. Without this, it is considered impossible to talk about proper control and supervision of this institution. The following are the prospective directions of municipal guard activity in Ukraine: a) adoption of the Basic Law; b) standardization – adoption of the Model Charter; c) establishment of the upper limits of the number of personnel and funding; d) unification of uniform.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectмуніципальна вартаuk_UA
dc.subjectкомунальне підприємствоuk_UA
dc.subjectпублічний порядок і безпекаuk_UA
dc.subjectпримусuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectmunicipal guarduk_UA
dc.subjectcommunal enterpriseuk_UA
dc.subjectpublic order and securityuk_UA
dc.subjectcoercionuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.titleMunicipal guards in Ukraine: current state and prospects of activityuk_UA
dc.title.alternativeМуніципальна варта в Україні: сучасний стан та перспективи діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120)
Молчанов Ростислав Юрійович
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf837,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.