Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавіщенко, В.-
dc.contributor.authorSavishchenko, V.-
dc.date.accessioned2023-01-16T08:55:41Z-
dc.date.available2023-01-16T08:55:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСавіщенко В.М. Концепція реалізації студентоцентрованого підходу організації освітнього процесу в умовах воєнного стану / В.М. Савіщенко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 3 (118). – С. 303-312uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10491-
dc.descriptionThe article reveals the content and structure of implementing a student-centred approach to the organisation of the educational process under martial law. The developed Concept considers the factors of martial law, which negatively affect the functioning of higher education institutions. The fundamental principles of the development of the Concept are determined: the safety of the educational process, the use of health-preserving technologies, overcoming negative psycho-emotional states, increasing the responsibility and autonomy of the student, intensification of educational activities, and Ukrainiancentricity of education. A concept is a form of pedagogical design of a model of a student-centred pedagogical process of professional formation and development of students of higher education, built on the subject-subject interaction of all participants in the educational process and stakeholders. The practical purpose of the Concept involves training a new generation capable of producing a peoplecentred state, reviving the national spirit of Ukrainian law and culture, and being an active participant in Ukraine’s integration into the European and Euro-Atlantic community. The mechanism of development and implementation of the Concept is based on the three-dimensional system of social coordinates «person», «society», and «state». The triad of social priorities in the specified hierarchy transforms people-centrism into student-centrism.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст і структуру Концепції реалізації студентоцентрованого підходу організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. Розроблена Концепція враховує фактори воєнного стану, які негативно впливають на функціонування закладів вищої освіти. Засадами розробки Концепції визначені фундаментальні принципи: безпековість освітнього процесу, використання здоров’я зберігаючих технологій, подолання негативних психоемоційних станів, підвищення відповідальності та автономії студента, інтенсифікації навчальної діяльності, укроїноцентричність освіти. Концепція є формою педагогічного проєктування моделі студентоцентрованого педагогічного процесу професійного становлення та розвитку здобувачів вищої освіти, побудованого на суб’єкт – суб’єктній взаємодії усіх учасників освітнього процесу, стейкхолдерів. Практичне призначення Концепції передбачає підготовку нового покоління, здатного будувати людиноцентристську державу, відродити національний дух українського права, культуру, бути активним учасником процесу інтеграції України в європейське та євроатлантична співтовариство. Механізм розробки та впровадження Концепції ґрунтується на тривимірній системі соціальних координат «людина», «суспільство», «держава». Тріада соціальних пріоритетів у зазначеній ієрархії трансформує людиноцентризм у студентоцентризм.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectлюдиноцентристcька державаuk_UA
dc.subjectукраїноцентричність освітиuk_UA
dc.subjectстудентоцентроване навчання і викладанняuk_UA
dc.subjectпринципи і механізм розробки Концепціїuk_UA
dc.subjectмодель реалізації Концепціїuk_UA
dc.subjectособистість студентаuk_UA
dc.subjectсуб‟єкт – суб‟єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectтипи та стилі навчанняuk_UA
dc.subjectмеханізм врахування інтересівuk_UA
dc.subjectкомпетентності та результати навчанняuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectвнутрішнє забезпечення якості освітиuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjecthuman-centred stateuk_UA
dc.subjectUkrainian-centricity of educationuk_UA
dc.subjectstudent-centred learning and teachinguk_UA
dc.subjectprinciples and mechanism of Concept developmentuk_UA
dc.subjectConcept implementation modeluk_UA
dc.subjectstudent personalityuk_UA
dc.subjectsubject-subject interactionuk_UA
dc.subjecttypes and styles of knowledgeuk_UA
dc.subjecta mechanism for taking into account interestsuk_UA
dc.subjectcompetencies and results traininguk_UA
dc.subjecteducational programuk_UA
dc.subjectinternal quality assurance of educationuk_UA
dc.titleКонцепція реалізації студентоцентрованого підходу організації освітнього процесу в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativeThe Concept of the implementation of the student-centered approach to the organization of the educational process under the conditions of the martial state.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 3 (118)
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Савіщенко В.М.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49.pdf919,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.