Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮніна, М.-
dc.date.accessioned2022-11-08T08:36:23Z-
dc.date.available2022-11-08T08:36:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЮніна М. Інститут комерційної концесії: закордонна практика правових реалій застосування / М. Юніна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 113-117uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10175-
dc.description.abstractДосліджено важливий закордонний досвід нормативного регулювання договору комерційної концесії (як вказано в українському законодавстві) або франчайзингу, або франшизи (як традиційно у власному законодавстві використовує «західний» законодавець). Розглянуто деякі аспекти визначення понять комерційної концесії, франшизи і франчайзингу і вказується, що серед науковців немає єдиного підходу щодо тотожності або самостійності дефініцій, водночас наголошено на тому, що здебільшого прийнято вважати категорії тотожними. Також вказано, що в питаннях визначення дефініції франчайзингу на цей час не тільки серед дослідників, але й серед законотворців відсутнє єдине загальноприйняте визначення, закордонні країни або міжнародні організації по-своєму трактують це, іноді наведені поняття навіть можуть суперечити один одному. У статті наведено законодавчий досвід Німеччини в питаннях договору франшизи або франчайзингу. Акцентовано на основних особливостях такого регулювання:: в національному законодавстві немає визначення франчайзингу або комерційної концесії (ні в кодексах, законах чи підзаконних актах), а німецькі суди у своїй діяльності щодо справ, де фігурує франчайзинг, використовують твердження, наведене у Європейському кодексі етики франчайзингу; у Німеччини немає також і спеціального закону про франчайзинг, водночас суспільні відносини франчайзингу нормативно врегульовано в законах, які передбачають відповідальність за введення в оману; норми про відшкодування; нормах Комерційного кодексу. Наведено досвід регулювання договору франшизи в Латвії та вказано конкретні шляхи його застосування в українському законодавстві про комерційну концесію, переваги латвійського законодавства (ширше прописані зобов’язання франшизодавця, особливо в питаннях навчання франшизоотримувача, надання допомоги технічної, логістичної тощо, про обов’язок франшизоотримувача на дотримання комерційної таємниці навіть після закінчення дії договору франшизи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectфраншизаuk_UA
dc.subjectфраншизодавецьuk_UA
dc.subjectфраншизоотримувачuk_UA
dc.subjectкомерційна концесіяuk_UA
dc.titleІнститут комерційної концесії: закордонна практика правових реалій застосуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Юніна М.П.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf846,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.