00 DSpace/Manakin Repository

Зарубіжний досвід пенсійного забезпечення працівників освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Можечук, Л.В.
dc.contributor.author Mozhechuk., L.
dc.date.accessioned 2021-10-18T13:41:52Z
dc.date.available 2021-10-18T13:41:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Можечук Л. В. Зарубіжний досвід пенсійного забезпечення працівників освіти / Л. В. Можечук // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 2 (111). – С. 130-137 uk_UA
dc.identifier.other УДК 349.3
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6836
dc.description The article considers the issue of pensions for educators in highly developed countries, in particular, analyzes the experience of Denmark, the Netherlands, Sweden, Greece, Japan, Australia, Austria, Canada, France, Poland, USA, Lithuania and Chile. Emphasis is placed on the ways of financing pension systems – distributive and accumulative. On the example of Denmark, the pension system is considered, which provides for the payment of a pension based on the level of its income (the higher the income and the greater the savings, the lower the pension and vice versa). A feature of the pension system of the Netherlands is the possibility of differentiation of pension benefits not only by the length of insurance and the amount of pensions received, but also by the loneliness of the pensioner. Sweden's pension provision provides for the operation of the institution of conditional savings accounts. Pension payments are made taking into account not only the insurance period and the amount of salary received, but also life expectancy during the period of pension payment. The peculiarities of the pension provision of France, which provides for the accrual of benefits to educators as civil servants, are highlighted. The peculiarities of France's pension provision are singled out, which provides for the accrual of benefits to educators as civil servants. In addition, pension legislation gives educators the right to continue to work and engage in tutoring activities after retirement. The peculiarities of the accumulative pension system are singled out, which provides an opportunity to increase investments in economic development and receive investment income for pensioners. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто питання пенсійного забезпечення працівників освіти у високорозвинутих країнах, зокрема, проаналізовано досвід Данії, Нідерландів, Швеції, Греції, Японії, Австралії, Австрії, Канади, Франції, Польщі, США, Литви та Чилі. Акцентовано на способах фінансування пенсійних систем – розподільний та накопичувальний. На прикладі Данії розглянуто систему пенсійного забезпечення, яка передбачає виплату пенсії з урахуванням рівня її доходу (чим вищий дохід та є великі накопичення, тим пенсія нижче і навпаки). Особливістю пенсійної системи Нідерландів є можливість диференціації пенсійних виплат не тільки за тривалістю страхового стажу та розміру отримуваних пенсій, а й за ознакою самотності пенсіонера. Пенсійне забезпечення Швеції передбачає функціонування інституту умовно-накопичувальних рахунків. Пенсійні виплати здійснюються з урахуванням не лише страхового стажу та розміру отримуваної заробітної плати, а й тривалості життя у період виплати пенсії. Виокремлені особливості пенсійного забезпечення Франції, що передбачає здійснення нарахування виплат працівникам освіти як державним службовцям. Крім того, пенсійне законодавство надає право працівникам освіти після виходу на пенсію продовжувати працювати та займатися діяльністю, яка пов’язана із репетиторством. Виокремлені особливості накопичувальної системи пенсійного забезпечення, яка передбачає можливість збільшення інвестицій у розвиток економіки і отримання інвестиційних доходів для пенсіонерів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI 10.31733/2078-3566-2021-2-130-137;
dc.subject пенсійне забезпечення uk_UA
dc.subject пенсійне законодавство uk_UA
dc.subject пенсійні виплати uk_UA
dc.subject страховий стаж uk_UA
dc.subject накопичувальна система пенсійного забезпечення uk_UA
dc.subject працівники освіти uk_UA
dc.subject pension provision uk_UA
dc.subject pension legislation uk_UA
dc.subject pension payments uk_UA
dc.subject insurance length of service uk_UA
dc.subject accumulative pension system uk_UA
dc.subject educators uk_UA
dc.title Зарубіжний досвід пенсійного забезпечення працівників освіти uk_UA
dc.title.alternative Foreign experience of pension provision of educational workers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу