00 DSpace/Manakin Repository

Improvement of fire and psychological training of police

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Pokaichuk, V.
dc.contributor.author Holobok, E.
dc.contributor.author Saroyan, R.
dc.contributor.author Покайчук, В.
dc.contributor.author Голобок, Е.
dc.contributor.author Сароян, Р.
dc.date.accessioned 2021-09-22T10:44:36Z
dc.date.available 2021-09-22T10:44:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Pokaichuk V. Improvement of fire and psychological training of police / V. Pokaichuk, E. Holobok, R. Saroyan // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2020. - Special Issue № 1 (109). – P. 355-359 uk_UA
dc.identifier.other UDC 65.012.123
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6744
dc.description Based on the analysis of current legislation and bylaws regulating the organization of professional training of police officers, the article considers the problematic issues of fire training of police officers and psychological readiness to use firearms and suggests ways to improve the legal support of police training. uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі аналізу чинного законодавства та підзаконних нормативно-правових актів, що регламентують організацію професійного навчання поліцейських розглянуті проблемні питання вогневої підготовки поліцейських та їх психологічної готовності до застосування (використання) табельної вогнепальної зброї та запропоновані шляхи вдосконалення нормативно-правового забезпечення підготовки поліцейських. Заважено, що на сьогодні основний вектор розвитку країни направлений на вдосконалення та демократизацію суспільства, європейську інтеграцію, боротьбу антагоністичними проявами Російської федерації та внутрішніми проявами сепаратизму, одним із найважливіших напрямків діяльності держави є форсоване реформування сил сектору безпеки та оборони України. Одним із наріжних каменів реформування якого є професійне навчання поліцейських, як складової сектору безпеки. Формування професіоналізму поліцейського повинно базуватись на вивчені практичноорієнтованих дисциплін, таких як: вогнева підготовка; тактична підготовка; загальнопрофільна підготовка (безпека життєдіяльності, домедична та психологічна підготовки); фізична підготовка, які повинні підготувати майбутніх правоохоронців до виконання ними своїх службових обов’язків. Резюмовано, що існує необхідність поєднання технічного навчання стрільбі, спрямованого на формування впевненості у своїх діях при веденні вогню в обмежений час, створення ситуативних сценаріїв з метою моделювання стресових (нестандартних) ситуацій, та стандартних завдань, що дозволяють не тільки практично вдосконалити навички стрільби, але й допомагають працівникам психологічно підготуватися до законного використання зброї у службовій діяльності. Ігнорування психологічної складової професійного навчання може призвести до того, що вся технічна підготовка залишатиметься неефективною, оскільки стресова ситуація зводить нанівець всі навички працівника, якщо він не може впоратися із собою та своїми тривогами. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI: 10.31733/2078-3566-2020-5-355-359;
dc.subject Національна поліція України uk_UA
dc.subject професійна підготовка працівників поліції uk_UA
dc.subject професійне навчання uk_UA
dc.subject вогнева підготовка uk_UA
dc.subject психологічний тренінг uk_UA
dc.subject National Police of Ukraine uk_UA
dc.subject professional training of police officers uk_UA
dc.subject job training uk_UA
dc.subject fire training uk_UA
dc.subject psychological training uk_UA
dc.title Improvement of fire and psychological training of police uk_UA
dc.title.alternative Удосконалення вогневої та психологічної підготовки поліцейських
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу