00 DSpace/Manakin Repository

Features of the implementation of a public offer agreement in e-commerce in ukrainian, polish and russian law

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kosychenko, O.
dc.contributor.author Klinytskyi, I.
dc.contributor.author Косиченко, О.
dc.contributor.author Клиницький, І.
dc.date.accessioned 2021-09-15T10:45:13Z
dc.date.available 2021-09-15T10:45:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Kosychenko O. Features of the implementation of a public offer agreement In e-commerce in ukrainian, polish and russian law / O. Kosychenko, I. Klinytskyi // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2020. - Special Issue № 1 (109). – P. 133-138 uk_UA
dc.identifier.other UDC 347.45/.47
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6718
dc.description Given the specifics of the provision of services and sales of goods on the Internet, the contract of public offer is the most common and close to the electronic format of the agreement. However, in Ukraine, the Russian Federation and the Republic of Poland, as in other countries, the use of this type of legal instruments has a number of problems related to the legal regulation and the procedure for concluding an agreement. This paper examines the main aspects of the legal implementation of public offer agreements in the above countries. Thus, the subject of the study is the contract of public offering as a legal phenomenon. The purpose of the work is to determine the main problems of concluding a public offer contract in electronic mode, and to find optimal solutions in the context of the stated issues, based on the legislation and practice of selected countries. uk_UA
dc.description.abstract Всесвітня мережа, розвиваючись стрімкими темпами, фактично відразу стала засобом для встановлення зв'язків між людьми, і в таких відносинах далеко не останнє місце займають послуги й товари. Необхідно відзначити, що з 90-х років ХХ століття, на тлі росту популярності Інтернет-технологій, суттєво розвивається напрямок економічних відносин в електронному середовищі - електронна комерція. Установлення комерційних відносин у мережі має ряд значимих переваг: швидкість - ухвалення рішення про угоду може займати секунди, а його акцептація (офіційне виявлення згоди) дуже часто обумовлюється виконанням декількох нескладних дій, що не вимагають істотних матеріальних витрат і займають дуже незначний проміжок часу; доступність - нині, виходячи з даних 2019 року опублікованих американською компанією Hootsuite, світовою мережею користуються близько 5 мільярдів 111 мільйонів людей. Це визначає великий ринок, який і визначає високу швидкість росту електронної комерції у світі (починаючи з 2016 року природній приріст користувачів всесвітньої павутини протягом наступних трьох років склав ~ 2 мільярди) [1]; опосередкована анонімність - умови здійснення угоди можуть обмежуватися тільки проведенням грошової транзакції або використання анонімних і умовне анонімних засобів розрахунку (криптовалюта, електронні грошові системи). Враховуючи певну специфіку надання послуг і реалізації товарів у мережі Інтернет, договір публічної оферти є найпоширенішим і наближеним до електронного формату способом закріплення угоди. Однак в Україні, у Російській Федерації й Республіці Польща, як і в інших країнах, використання цього виду правових інструментів має ряд проблем, пов'язаних із правовим регулюванням і процедурою укладення угоди. У даній роботі вивчені основні аспекти правової реалізації договорів публічної оферти в зазначені вище країнах. Таким чином, предметом дослідження виступає договір публічної оферти, як правове явище. Ціль роботи полягає у визначенні основних проблем укладання договору публічної оферти в електронному режимі, і в знаходженні оптимальних рішень у контексті заявленої проблематики, ґрунтуючись на законодавчій базі та практиці обраних країн. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI: 10.31733/2078-3566-2020-5-133-138;
dc.subject Інтернет uk_UA
dc.subject договір публічної оферти uk_UA
dc.subject правове регулювання uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject електронні грошові системи uk_UA
dc.subject Internet uk_UA
dc.subject agreement of public offer uk_UA
dc.subject legal regulation uk_UA
dc.subject electronic commerce uk_UA
dc.subject electronic cost systems uk_UA
dc.title Features of the implementation of a public offer agreement in e-commerce in ukrainian, polish and russian law uk_UA
dc.title.alternative Особливості реалізації договору публічної оферти в e-commerce в українському, польському і російському праві
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу