00 DSpace/Manakin Repository

Use of information technologies as a means of increasing motivation when learning foreign language in non-linguistic higher education institutions

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Dekusar, G.
dc.contributor.author Dyshkant, O.
dc.contributor.author Dehtyar, V.
dc.contributor.author Декусар, Г.Г.
dc.contributor.author Дишкант, О.Р.
dc.contributor.author Дегтяр, В.А.
dc.date.accessioned 2020-02-03T13:50:06Z
dc.date.available 2020-02-03T13:50:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Dekusar G. Use of information technologies as a means of increasing motivation when learning foreign language in non-linguistic higher education institutions / G. Dekusar, O. Dyshkant, V. Dehtyar // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 302-306 uk_UA
dc.identifier.other UDC 372.881.1
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3959
dc.description Different approaches of domestic and foreign scholars to define the concept of "motivation" are considered, ways of increasing the motivation of students of non-linguistic higher education institutions and topical issues of using information technologies in the study of a foreign language are singled out. Specific examples of information technologies for teaching English in non-linguistic higher education institutions that are already successfully applied in practice are presented, their advantages are analyzed and the need for a comprehensive approach to their use is emphasized. The purpose of the article is to substantiate the feasibility of information technologies introduction in the process of teaching a foreign language by significantly increasing the motivation of higher education applicants. uk_UA
dc.description.abstract Освітні реформи, які проводяться в нашій країні, поряд із розробкою нових освітніх стандартів, зумовили необхідність зміни методики викладання іноземної мови в університетах. Підвищення мотивації студентів, підвищення інформаційної спроможності навчального процесу, застосування та активізація сучасних методів навчання, а також використання нових навчальних посібників та технологій – основні завдання, які стоять сьогодні перед вищим навчальним закладом. У статті розглянуто різні підходи вітчизняних та іноземних науковців щодо визначення концепції «мотивації», визначено шляхи підвищення мотивації студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів та окреслено ключові проблеми використання інформаційних технологій при вивченні іноземної мови студентами. У роботі представлено конкретні приклади успішного використання комп’ютерних технологій при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю, проаналізовано їх переваги та акцентовано увагу на необхідність комплексного підходу щодо їх використання. Наведено приклади інформаційних технологій, які можна ефективно використовувати при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах: платформа MOODLE, електронні підручники та словники, дистанційні електронні курси, мультимедійні презентації, навчальні комп’ютерні програми, тощо. У статті підкреслюється можливість поєднання новітніх та традиційних технологій викладання іноземної мови. Метою статті є доведення доцільності запровадження інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови, що призводить до суттєвого підвищення мотивації у здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject мультимедійна презентація uk_UA
dc.subject електронний підручник uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject information technologies uk_UA
dc.subject multimedia presentation uk_UA
dc.subject e-textbook uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.title Use of information technologies as a means of increasing motivation when learning foreign language in non-linguistic higher education institutions uk_UA
dc.title.alternative Використання інформаційних технологій як засіб підвищення мотивації при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу