00 DSpace/Manakin Repository

Communicative competence as a component of the professional skill of the investigator

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Shinkarenko, I.
dc.contributor.author Pakulova, T.
dc.contributor.author Шинкаренко, І.О.
dc.contributor.author Пакулова, Т.В.
dc.date.accessioned 2020-02-03T13:24:27Z
dc.date.available 2020-02-03T13:24:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Shinkarenko I. Communicative competence as a component of the professional skill of the investigator / I. Shinkarenko, T. Pakulova // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 297-302 uk_UA
dc.identifier.other UDC 316.454.52.34
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3958
dc.description The objective analysis of the activities of pre-trial investigation officers allows us to describe the classes of professional communication situations that require them to have appropriate professional communicative competence. In the article, we offer the analysis of the «chain» of activities of the National Police employee on the example of the investigator's activity in terms of professional communicative qualities necessary for the professional performance of his professional activity. The main components of these competencies were identified and the specific communication skills of the staff of pre-trial investigation bodies were considered, taking into account the requirements of the present. Much attention is paid to the ability to consciously manage verbal and non-verbal expressions of emotions, to conduct constructive dialogue with both offenders, and with minors (underage people) and other categories of citizens. The article considers the essence of the content of professional communication of investigators, its components, distinguishes specific characteristics of professional communication in the activities of the employees of pretrial investigation bodies. Attention is focused on improving the communicative competence of National Police officers by conducting social and psychological training, which in its turn contributes to the professional skills of the specialists. uk_UA
dc.description.abstract Об’єктивний аналіз діяльності працівників органів досудового розслідування дозволяє описати класи ситуацій професійного спілкування які, потребують від них відповідної професійною комунікативної компетентності. У статті пропонується аналіз «ланцюга» діяльності працівника Національної поліції на прикладі діяльності слідчого з точки зору професійних комунікативних якостей, необхідних для фахового виконання його професійної діяльності. Виокремлено основні складники зазначених компетентностей та розглянуто специфіку комунікативних навичок працівників органів досудового розслідування з урахуванням вимог сучасності. Значну увагу приділено умінню свідомо керувати вербальними і невербальними проявами емоцій, вести конструктивний діалог як з правопорушниками, так і з неповнолітніми (малолітніми) та іншими категоріями громадян. Звертається увага на вдосконалення комунікативної компетентності працівників Національної поліції шляхом проведення соціально-психологічного тренінгу, що в свою чергу сприяє формуванню професійної майстерності фахівців. Спілкування з правопорушником часто є маніпулятивним; суб'єкт – це об'єкт, де злочинець намагається діяти як активний суб'єкт, керуючи ситуацією. Навик слідчого часто своєчасно виявляти поведінку гри, зустрічну гру та ефективно взаємодіяти. У цьому складному процесі спілкування важливими професійними комунікативними якостями є: контроль за станом, який впливає на сприйняття ситуації та взаємодію з правопорушником; чутливість до особистості злочинця; здатність створити відповідні умови, за яких можна проводити подальшу роботу відповідно до умов особистості. Виокремлено основні складники зазначених компетентностей та розглянуто специфіку комунікативних навичок працівників органів досудового розслідування з урахуванням вимог сучасності. Значну увагу приділено умінню свідомо керувати вербальними і невербальними проявами емоцій, вести конструктивний діалог як з правопорушниками, так і з неповнолітніми (малолітніми) та іншими категоріями громадян. Звертається увага на вдосконалення комунікативної компетентності працівників Національної поліції шляхом проведення соціально-психологічного тренінгу, що в свою чергу сприяє формуванню професійної майстерності фахівців. До активних засобів навчання, які забезпечують досвід професійних ситуацій спілкування, віднесено: тренінг чутливості, навчання партнерської комунікації, навчання ефективному співробітництву в групі, тренування взаємодії в агресивному середовищі. Доведено, що за допомогою системи тренінгів та квестів можна досягти цілеспрямованого формування професійної комунікативної компетентності за короткий проміжок часу, а отже, підвищити професійну майстерність. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject агресивне середовище uk_UA
dc.subject комунікативні уміння uk_UA
dc.subject малолітні (неповнолітні) uk_UA
dc.subject соціальна перцепція uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.subject communicative competence uk_UA
dc.subject aggressive environment uk_UA
dc.subject communicative skills uk_UA
dc.subject minors (underage people) uk_UA
dc.subject social perception uk_UA
dc.subject training uk_UA
dc.title Communicative competence as a component of the professional skill of the investigator uk_UA
dc.title.alternative Комунікативна компетенція як складова професійного підготовки слідчого uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу