00 DSpace/Manakin Repository

Adaptation of studentes to self-employed physical training classes in the conditions of higher education

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Prykhodko, V.
dc.contributor.author Bohuslavskyy, V.
dc.contributor.author Dishchenko, D.
dc.contributor.author Приходько, В.І.
dc.contributor.author Богуславський, В.В.
dc.contributor.author Діщенко, Д.В.
dc.date.accessioned 2020-02-03T12:36:25Z
dc.date.available 2020-02-03T12:36:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Prykhodko V. Adaptation of studentes to self-employed physical training classes in the conditions of higher education / V. Prykhodko, V. Bohuslavskyy, D. Dishchenko // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 286-291 uk_UA
dc.identifier.other UDC 372.8
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3955
dc.description The article substantiates the attitude of the cadets to independent classes as the dominant form of physical training, analyzes the dynamics of indicators and results of testing their level of physical development and physical fitness. When constructing independent physical training classes, they took into account the differentiated approach in the dosing of physical activities, a gradual increase of the loads is observed, which ensures compliance with the functional capabilities of the body of cadets. The studied cadets experienced significant positive improvements in the results obtained. Methodical recommendations for the organization of independent physical training classes have been given. uk_UA
dc.description.abstract Особливість самостійних занять з фізичної підготовки полягає в тому, що лише самоусвідомлення потреби фізичного вдосконалення і фізичного розвитку може стати дієвим стимулом для формування мотивації до виконання фізичних вправ, підвищення фізичної підготовленості і готовність до своєї професійної діяльності. Формування свідомого відношення курсантів до самостійних занять потребує цілеспрямованих кроків як з боку науково-педагогічних працівників кафедри (враховуючи потреби і інтереси курсантів), так і самих курсантів (бути активними учасниками навчального і спортивного процесів). Метою дослідження є вдосконалення змісту самостійних заняття з фізичної підготовки з урахуванням диференційованого підходу у дозуванні фізичних навантажень курсантів для підвищення рівня їх розвитку фізичних якостей у позанавчальний час. Для досягнення поставленої мети нами використовувалися наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел, анкетування, педагогічне тестування, методи математичної статистики. У статті обґрунтовано ставлення курсантів до самостійних занять, як домінантної форми з фізичної підготовки, проведено аналіз динаміки показників і підсумки тестування їх рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості. При побудові самостійних занять з фізичної підготовки ураховували диференційований підхід у дозуванні фізичних навантажень, відмічається поступове збільшення навантажень, що забезпечує відповідність функціональним можливостям організму курсантів. У досліджуваних курсантів відбулися достовірні позитивні покращення одержаних результатів. Дано методичні рекомендації по організації самостійних занять з фізичної підготовки. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject курсанти uk_UA
dc.subject фізична підготовка uk_UA
dc.subject самостійні заняття uk_UA
dc.subject диференційований підхід uk_UA
dc.subject фізичні навантаження uk_UA
dc.subject cadets uk_UA
dc.subject physical training uk_UA
dc.subject self-study uk_UA
dc.subject differentiated approach uk_UA
dc.subject physical activity uk_UA
dc.title Adaptation of studentes to self-employed physical training classes in the conditions of higher education uk_UA
dc.title.alternative Адаптація студентів до самостійних занять з фізичної підготовки в умовах закладу вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу