00 DSpace/Manakin Repository

Вплив воєнного стану на аналіз маркетингового середовища компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галушко, Олена
dc.contributor.author Лізут, Рафал
dc.contributor.author Galushko, Olena
dc.contributor.author Lizut, Rafał
dc.date.accessioned 2024-03-26T14:47:32Z
dc.date.available 2024-03-26T14:47:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Галушко О. Вплив воєнного стану на аналіз маркетингового середовища компанії / О. Галушко, Р. Лізут // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2023. - Спеціальний випуск № 2 (127). – С. 263-268 uk_UA
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-6-263-268
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12756
dc.description.abstract Маркетингове середовище компанії складається із зовнішніх факторів і сил, які суттєво впливають на маркетингові рішення та стратегії, а також на загальну ефективність компанії. A company’s marketing environment consists of external factors and forces that significantly affect marketing decisions and strategies, as well as the company’s general management. Analysis of the marketing environment is a key element of successful marketing and business management, as it helps companies adapt to changes, respond to new challenges and provide a competitive advantage in the market. The multifactorial nature of the marketing environment is reflected in the components of the microenvironment (customers, suppliers, intermediaries, competitors, the public) and the macroenvironment (political, economic, sociocultural, technological, environmental, legal factors). Martial law changes the balance of factors in the marketing environment and has a significant impact on all market participants, on supply and demand. It causes the need to change marketing strategies and switch to anti-crisis management. The article deals with topical issues of the influence of martial law on the factors of the microand macro-environment, on market players, demand and supply. The article also deals with the features of the marketing environment’ analysis under martial law. Аналіз маркетингового середовища є ключовим елементом успішного управління маркетингом та бізнесом, оскільки допомагає компаніям адаптуватися до змін, реагувати на нові виклики та забезпечувати конкурентну перевагу на ринку. Багатофакторність маркетингового середовища відображена у складових мікросередовища (клієнти, постачальники, посередники, конкуренти, громадськість) та макросередовища (політичні, економічні, соціокультурні, технологічні, екологічні, правові чинники). Воєнний стан змінює баланс факторів маркетингового середовища і завдає значного впливу на всіх учасників ринку, на попит і пропозицію. Що викликає необхідність зміни маркетингових стратегій та переходу до антикризового управління. Стаття присвячена актуальним питанням впливу воєнного стану на чинники мікро- і макросередовища, на учасників ринку, попит і пропозицію. Також в статті розглядаються особливості аналізу маркетингового середовища в умовах воєнного стану. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject маркетингове середовище uk_UA
dc.subject фактори впливу uk_UA
dc.subject маркетинговий аналіз uk_UA
dc.subject макросередовище uk_UA
dc.subject мікросередовище uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject marketing environment uk_UA
dc.subject factors of influence uk_UA
dc.subject marketing analysis uk_UA
dc.subject macro environment uk_UA
dc.subject micro environment uk_UA
dc.subject martial law uk_UA
dc.title Вплив воєнного стану на аналіз маркетингового середовища компанії uk_UA
dc.title.alternative The influence of martial law on the analysis of the company’s marketing environment uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу