DSpace Repository

Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи

Show simple item record

dc.contributor.author Станіна, О.
dc.date.accessioned 2022-11-03T14:01:36Z
dc.date.available 2022-11-03T14:01:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Станіна О. Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи / О. Станіна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 356-362 uk_UA
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10138
dc.description.abstract В роботі наголошено, що процес прийняття рішень є невід’ємною складовою роботи будь-якої організації. Зазначено, що підхід до вирішення тієї чи іншої проблеми завжди буде різний: залежно від величини організації, професіоналізму його менеджерів і поставлених цілей, процес боротьби з невизначеностями для кожного з гравців на ринку буде відрізнятися. Відмічається, що завдяки існуючому на сьогоднішній день різноманіттю способів протидії ризикам можна поєднувати декілька з них, в результаті чого – досягти значного покращення у процесі. Наведено модель застосування деяких методів роботи з невизначеностями на прикладі розв’язання практичної задачі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject прийняття рішень uk_UA
dc.subject невизначеність uk_UA
dc.subject ризики uk_UA
dc.subject випуск продукції uk_UA
dc.subject альтернативи uk_UA
dc.title Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics