Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 349
Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
![10.pdf.jpg](/retrieve/2cdad371-2861-43e8-92f8-13ba217ac10c/10.pdf.jpg) | 2023 | Безпекові виклики міжнародної системи в умовах російсько-української війни | Єремєєва, І. |
![5-2.pdf.jpg](/retrieve/90e19fe6-6dc3-41eb-98a7-2f5ae5c43d20/5-2.pdf.jpg) | 2022 | Конституція УНР 1918 року: історія розробки та прийняття | Левін, О.Л. |
![31.pdf.jpg](/retrieve/eeeb3abd-8447-4f3c-961f-46f8fca2a983/31.pdf.jpg) | 2022 | Вплив римської ідеї загального блага на сучасну систему правових цінностей | Бабанін, В. |
![27.pdf.jpg](/retrieve/cf55f64b-9926-464d-a4ca-cc9fb7a4408c/27.pdf.jpg) | 2022 | Діахронія історії в поемах Гесіода | Халапсіс, О. |
![37.pdf.jpg](/retrieve/5c74cd5b-dcea-473c-bb83-fc05df11c6f1/37.pdf.jpg) | 2022 | Економічна сфера суспільства | Мірошніченко, Л.; Векленко, О. |
![97.pdf.jpg](/retrieve/46314169-7901-4582-bd66-7817f6f0e3ab/97.pdf.jpg) | 2022 | Історичні аспекти розвитку медіації в Україні: доба Київської Русі | Левін, О.Л. |
![109.pdf.jpg](/retrieve/1e52b6a8-54fa-47b3-89c2-d3b9d7a9ad2a/109.pdf.jpg) | 2022 | Медіація і можливості під час застосуванні «мозкового штурму» | Мурашкін, М.Г. |
![172.pdf.jpg](/retrieve/a01b89c1-6432-463f-bb04-92376926fa13/172.pdf.jpg) | 2022 | Mediation im lernen der fremdsprachen | Shubenok, T.; Шубенок, Т. |
![8.pdf.jpg](/retrieve/7ecc4a83-53fc-4cfa-8522-9b83ab480930/8.pdf.jpg) | 2021 | Історичний матеріал як засіб розвитку пізнавального інтересу учня | Габовська, А. |
![10.pdf.jpg](/retrieve/0d829e12-7fc8-416d-8981-4a26dc910691/10.pdf.jpg) | 2021 | Особливості мотивації учнів на дистанційному навчанні | Газда, Д.; Ядловська, О. |
![13.pdf.jpg](/retrieve/8eaeb878-b304-464b-8685-f3d6d03af61e/13.pdf.jpg) | 2021 | Ідеї мікрогенезу Дж. В. Брауна та ритму навчання за А.Н. Вайтгедом | Жадяєв, Д. |
![14.pdf.jpg](/retrieve/8c4d66ea-1606-420c-9796-e10587c19493/14.pdf.jpg) | 2021 | Основні характеристики мотивації навчання за віком (на прикладі здобувачів вищої освіти) | Золотова, В.; Ядловська, О. |
![16.pdf.jpg](/retrieve/477053e9-a2d6-4adc-aa2b-84e66e78b963/16.pdf.jpg) | 2021 | Мотивація як основний чинник формування особистості | Іванова, П.; Ядловська, О. |
![26.pdf.jpg](/retrieve/8eb7c1f9-6333-47b3-9f97-dfda0411d291/26.pdf.jpg) | 2021 | Механізм процесу адаптації до навчальної діяльності здобувачів вищої освіти першого курсу | Курган, О.; Ядловська, О. |
![30.pdf.jpg](/retrieve/c3678459-4db6-4593-847c-315a65413a87/30.pdf.jpg) | 2021 | Професійна мотивація майбутніх психологів | Мізєва, В.; Ядловська, О. |
![31.pdf.jpg](/retrieve/63a012a3-a884-4216-a531-f2e530f795ad/31.pdf.jpg) | 2021 | Позитивні та негативні аспекти дистанційної форми навчання | Мірошніченко, Л.; Хирса, А. |
![34.pdf.jpg](/retrieve/d436d7e4-c138-497c-ae06-05671ccbe92a/34.pdf.jpg) | 2021 | E-learning: strengths and weaknesses | Nosach, A.; Kozubai, I.; Носач, А.; Козубай, І. |
![42.pdf.jpg](/retrieve/20fbe6a6-536a-4f27-89ae-a63d55c16af1/42.pdf.jpg) | 2021 | Когнітивно-комунікативний підхід навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах | Хаджи, А. |
![47.pdf.jpg](/retrieve/8379b7b7-611a-4153-8fc3-c8b572952151/47.pdf.jpg) | 2021 | Вплив інтерактивних методів навчання на мотивацію учнів при викладанні дисциплін історичного циклу | Ядловська, О.С. |
![1.pdf.jpg](/retrieve/672e1d37-210a-47ec-becc-a67282a5d6ff/1.pdf.jpg) | 2021 | Жінки під час Другої світової війни | Бєльчикова, М.В.; Маргулов, А.Х. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 349