Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко., І. А-
dc.contributor.authorArtemenko, I. A.-
dc.date.accessioned2024-01-04T13:21:03Z-
dc.date.available2024-01-04T13:21:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАртеменко І. А. Органи публічної адміністрації як суб’єкти адміністративно-процесуального права: теорія та практика.: автореф. дис. … канд. юрид. наук : 12.00.07 / I. A.Артеменко. ; Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. – Дніпро, 2017. – 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12005-
dc.description.abstractУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми визначення органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права, з’ясування адміністративнопроцесуального статусу органів публічної адміністрації як як суб’єктів адміністративно-процесуального права, з’ясування адміністративнопроцесуального статусу органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права, розкриття основних напрямків діяльності суб’єктів публічної адміністрації та її процесуальні форми. Обґрунтовано, що адміністративно-процесуальне право знаходиться на етапі становлення як галузі національного права під якою доцільно розуміти сукупність адміністративно-процесуальних норм, інститутів і принципів регламентації порядку вирішення індивідуально-конкретних справ у сфері публічного управління. Вирішення індивідуально-конкретної справи у сфері публічного управління трансформується у адміністративно-процесуальну форму, яка завжди пов’язана із реалізацією матеріальної адміністративноправової норми. Особливу увагу приділено класифікації органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права. Так, органи публічної адміністрації були класифіковані за такими критеріями: 1) за функціональним призначенням; 2) за порядком створення; 3) в залежності від наявності або відсутності владних повноважень; 4) залежно від території впливу; 5) від обсягу адміністративно-процесуальної правосуб’єктності; 6) від суб’єкта утворення (держава, територіальна громада, юридичні та фізичні особи публічного та приватного права); 7) постійні та тимчасові; 8) коло адміністративно-процесуальних відносин, учасником яких є той чи інший суб’єкт; 8) в залежності від процесуальної форми прийняття рішень та ряд інших. В роботі приділено увагу дослідженню адміністративно-процесуальної правосуб’єктності і процесуальних форм діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадських об’єднань. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на формування органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права, діяльність яких спрямована на забезпечення прав, свобод та законних інтересів фізичних і юридичних осіб. The author of the thesis has accomplished theoretical generalization and new solution of scientific problem of determining public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, clarifying administrative and procedural status of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, revealing the main areas of the activities of public administration subjects and their procedural forms. Particular attention has been paid to the classification of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law and clarifying their administrative and procedural legal personality and proceduralforms of the activities. The author has suggested concrete propositions of legal and organizational nature aimed at the formation of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, which activities are aimed at ensuring the rights. The author of the thesis has accomplished theoretical generalization and new solution of scientific problem of determining public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, clarifying administrative and procedural status of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, revealing the main areas of the activities of public administration subjects and their procedural forms. Particular attention has been paid to the classification of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law and clarifying their administrative and procedural legal personality and procedural forms of the activities. The author has suggested concrete propositions of legal and organizational nature aimed at the formation of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, which activities are aimed at ensuring the rights, freedoms and lawful interests of individuals and legal entities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectорганы публичной администрации,uk_UA
dc.subjectсубъектuk_UA
dc.subjectадминистративно-процессуальное правоuk_UA
dc.subjectпроцессуальная формаuk_UA
dc.subjectадминистративно-процессуальная правосубъектностьuk_UA
dc.subjectадминистративные акты, управленческий процессuk_UA
dc.subjectделиктный процессuk_UA
dc.subjectpublic administration authoritiesuk_UA
dc.subjectsubjectuk_UA
dc.subjectadministrative and procedural lawuk_UA
dc.subjectprocedural formuk_UA
dc.subjectadministrative and procedural legal personalityuk_UA
dc.subjectadministrative actsuk_UA
dc.subjectmanagement processuk_UA
dc.subjecttort processuk_UA
dc.titleОргани публічної адміністрації як суб’єкти адміністративно-процесуального права: теорія та практикаuk_UA
dc.title.alternativePublic Administration Authorities as Subjects of Administrative and Procedural Law: Theory and Practiceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:12.00.07 – адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артеменко І.А._автореферат_22.05.pdf385,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.