Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, В.В.-
dc.contributor.authorІванова, А.К.-
dc.date.accessioned2022-01-13T14:45:29Z-
dc.date.available2022-01-13T14:45:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКорнієнко В.В. Особливості взаємозв'язку перфекціонізму та копінг-стратегій у студентів / В.В. Корнієнко, А.К. Іванова // Молодий вчений. - 2020. - №2(78). – С. 80-84uk_UA
dc.identifier.otherУДК 159.923-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-1-77-8-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7449-
dc.description.abstractУ статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей взаємозв'язку перфекціонізму із копінг-стратегіями у студентів. Встановлено, що високий рівень перфекціонізму, направленого на себе зумовлює використання суб'єктом навчання проактивної форми стресоподолання. Це проявляється у побудові загальних ресурсів спрямованих на подолання ситуацій, які являють собою складні життєві завдання та виклики, що сприятимуть особистісному зростанню. Дослідження проведено на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, вибірку склали студенти психологи чисельністю 63 особи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectперфекціонізмuk_UA
dc.subjectкопінг-стратегіїuk_UA
dc.subjectособистісний зрістuk_UA
dc.titleОсобливості взаємозв'язку перфекціонізму та копінг-стратегій у студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Корнієнко В.В.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf268,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.