Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7330
Title: Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин
Authors: Бородулькина, Т.А.
Citation: Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. – Київ, 2014. - №43 (67). – С. 59-68.
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М.П.Драгоманова
Keywords: метафора
підготовка психологів
метафоричні асоціативні карти
викладання психологічних дисциплін
Abstract: У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі. Метафора розглядається як один з важливих методичних прийомів викладання психології студентам психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для студентів-психологів.
URI: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7330
Appears in Collections:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бородулькина_Статья_метафорич_карты.pdf273,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.