Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDorofieieva, O.-
dc.contributor.authorYarymbash, K.-
dc.contributor.authorSkrypchenko, I.-
dc.contributor.authorJoksimović, M.-
dc.contributor.authorMytsak, A.-
dc.contributor.authorNesterenko, N.-
dc.contributor.authorДорофієєва, О.-
dc.contributor.authorЯримбаш, К.-
dc.contributor.authorСкрипченко, І.-
dc.contributor.authorЙоксимович, М.-
dc.contributor.authorМицак, А.-
dc.contributor.authorНестеренко, Н.-
dc.date.accessioned2021-07-12T11:16:56Z-
dc.date.available2021-07-12T11:16:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationDorofieieva O. Peculiarities and Perspectives of Physical Rehabilitation Within High School System / O. Dorofieieva, K. Yarymbash, I. Skrypchenko, M. Joksimović, A. Mytsak, N. Nesterenko // The 4th International Conference of Sport Science - AESA ( August 27, 2021 р.). - Iran, 2021. - https://journal.aesasport.com/index.php/AESA-Conf/article/view/192uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6670-
dc.descriptionМетою дослідження було обґрунтувати необхідність фізичної реабілітації в рамках програми середньої школи, індивідуалізованої відповідно до оцінки стану здоров'я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості учнів з академічної спортивної групи з фізичної реабілітації, з метою покращити якість життя учнів. У дослідженні взяли участь 362 студенти у віці 18-20 років. Серед обстежених до групи фізичної реабілітації (PR) (спеціальної медичної групи) було віднесено 143 студента. Студенти з академічної групи PR були розділені на 4 підгрупи відповідно до їх аналізу медичних карт, щоб диференціювати засоби реабілітації з фізичного виховання та режим діяльності. Учням I та II груп рекомендували щадний режим фізичних вправ, групи III та IV - щадний та щадно-тренувальний режим фізичних вправ. Впровадження запропонованого методу покращило як соматичне здоров’я студентів (група з низьким рівнем здоров’я зменшилася на 25,6% студентів, середня група здоров’я - на 9% студентів після завершення навчання), так і рівень фізичної підготовленості (середній стан здоров’я група зросла на 18% студентів, 4,8% наприкінці дослідження показали рівень здоров'я, який перевищував середній; частка студентів з поганою фізичною підготовкою зменшилася на 22,9%). Це уможливило перерозподіл учнів у різні групи фізичної культури (нарешті група фізичної реабілітації зменшилась на 13,2%). Ці дані забезпечують основу для впровадження фізичної реабілітації в програму середньої школи на уроках фізичної культури. Впровадження запропонованого методу покращило як соматичне здоров’я студентів (група з низьким рівнем здоров’я зменшилася на 25,6% студентів, середня група здоров’я - на 9% студентів після завершення навчання), так і рівень фізичної підготовленості (середній стан здоров’я група зросла на 18% студентів, 4,8% наприкінці дослідження показали рівень здоров'я, який перевищував середній; частка студентів з поганою фізичною підготовкою зменшилася на 22,9%). Це уможливило перерозподіл учнів у різні групи фізичної культури (нарешті група фізичної реабілітації зменшилась на 13,2%). Ці дані забезпечують основу для впровадження фізичної реабілітації в програму середньої школи на уроках фізичної культури. Впровадження запропонованого методу покращило як соматичне здоров’я студентів (група з низьким рівнем здоров’я зменшилася на 25,6% студентів, середня група здоров’я - на 9% студентів після завершення навчання), так і рівень фізичної підготовленості (середній стан здоров’я група зросла на 18% студентів, 4,8% наприкінці дослідження показали рівень здоров'я, який перевищував середній; частка студентів з поганою фізичною підготовкою зменшилася на 22,9%). Це уможливило перерозподіл учнів у різні групи фізичної культури (нарешті група фізичної реабілітації зменшилась на 13,2%). Ці дані забезпечують основу для впровадження фізичної реабілітації в програму середньої школи на уроках фізичної культури.uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the study was to substantiate the necessity of physical rehabilitation within the High School curriculum, individualized according to the assessment of health, physical development and physical fitness of the students from physical rehabilitation academic sport group (special medical group), in order to improve the students’ life quality. The study engaged 362 students aged 18-20 years. Among those surveyed in the group of physical rehabilitation (PR) (special medical group) was attributed 143 students. The students from the PR academic group were divided into 4 subgroups according to their medical charts analysis, in order to differentiate rehabilitation physical education means and the activity regimen. The students of groups I and II were recommended sparing physical exercise regimen, groups III and IV – sparing and sparingtraining physical exercise regimen. The implementation of the offered method improved both students’ somatic health (the poor health level group decreased by 25.6% of the students, the average health group – by 9% of the students upon completing the study) and physical fitness level (the average health group increased by 18% of the students, 4.8% in the end of the study showed health level which exceeded the average one; the share of the students with poor physical fitness decreased by 22.9%). This made possible re-distribution of the students into different physical education groups (finally the physical rehabilitation group decreased by 13.2%). These data provide the basis for implementing physical rehabilitation into the High School curriculum within physical education classes.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherAsian Exercise and Sport Science associationuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: https://doi.org/10.30472/aesa-conf.vi4;-
dc.subjectSomatic healthuk_UA
dc.subjectPhysical rehabilitation academic group studentsuk_UA
dc.subjectDifferentiation of physical education methodsuk_UA
dc.subjectPhysical fitnessuk_UA
dc.subjectсоматичне здоров’яuk_UA
dc.subjectстуденти фізичної реабілітації в академічній групіuk_UA
dc.subjectдиференціація методів фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.titlePeculiarities and Perspectives of Physical Rehabilitation Within High School Systemuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості та перспективи фізичної реабілітації в системі вищої школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Скрипченко І.Т.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iran 2021.pdf176,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.