Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5860
Назва: Особливості здійснення фінансового контролю як засобу запобігання корупції: сучасний стан і перспективи вдосконалення
Інші назви: Features of financial control as a means of preventing corruption: current state and prospects for improvement
Автори: Ярошенко, А.С.
Кусайко, І.Ю.
Яшков, К.В.
Риженко, В.В.
Yaroshenko, A.S.
Kusaiko, I.Yu.
Yashkov, K.V.
Ryzhenko, V.V.
Бібліографічний опис: Ярошенко А. С. Особливості здійснення фінансового контролю як засобу запобігання корупції: сучасний стан і перспективи вдосконалення / А. С. Ярошенко, І. Ю. Кусайко, К. В. Яшков, В. В. Риженко // Вісник Запорізького національного університету. Юридичні науки. - 2020. - № 2. - С. 131-135
Дата публікації: 2020
Видавництво: Запорізький національний університет
Ключові слова: фінансовий контроль
корупція
протидія корупції
декларування
суб’єкт декларування
financial control
corruption
counteraction to corruption
declaration
subject of declaration
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню сучасного стану й перспективам удосконалення здійснення фінансового контролю як засобу запобігання корупції. Метою статті є дослідження системи фінансового контролю в Україні та розкриття питання, чи є державний фінансовий контроль дієвим засобом протидії корупції. Саме наявність корупції загрожує фундаментальним цінностям держави й підриває авторитет влади в очах громадян. Майже кожного дня з екранів телебачення чи мережі Інтернет чути про нові випадки хабарництва в нашій країні. За даними дослідження міжнародної організації Transparency International «Індекс сприйняття корупції-2019» Україна в рейтингу сприйняття корупції станом на 2019 рік посідає 126 місце зі 180. Загалом Україна втратила 2 бали порівняно з 2018 роком і повернулася на рівень 2017-го. Феномен корупції притаманний суспільству на всіх етапах його розвитку, а також різним сегментам суспільного життя. Він має досить глибоке історичне коріння, обумовлений соціальними, економічними й політичними чинниками. Корупція в поєднанні з непрофесіоналізмом посадових осіб є однією з головних причин соціально-економічних криз. Сьогодні корупція перетворилася на соціальний інститут, упорядкувалась і набула стійких організаційних форм, складної розгалуженої структури; у неї залучені взаємопов’язані групи людей, що обіймають посади як у владних структурах різного рівня, так і в численних бізнес-структурах. Одночасно корупційна діяльність стала вже стилем ведення бізнесу, звичним для публічних службовців, підприємців, менеджерів, а також пересічних громадян, які намагаються витягти з корупції свою вигоду. Державний контроль є важливою функцією держави, а його недооцінювання призводить до зловживань у всіх сферах суспільних відносин. Модернізація системи державного контролю може стати запорукою успішного функціонування всіх гілок влади, що в результаті сприяє процвітанню держави й підвищенню авторитету нашої країни у світовій спільноті. У статті розкрито поняття державного фінансового контролю, якому присвячений Розділ VII Закону України «Про запобігання корупції», його призначення, а також те, якими органами він здійснюється. У зв’язку з тим, що нова влада робить значний акцент на протидію корупції, у нашій роботі наводяться доводи того, що саме фінансовий контроль є ефективним засобом для запобігання корупції та протидії їй.
Опис: The article is devoted to the study of the current state and prospects for improving the implementation of financial control as a means of preventing corruption. The purpose of the article is to study the system of financial control in Ukraine and reveal the question whether state financial control is an effective means of countering corruption. It is the presence of corruption threatens the fundamental values of the state and undermines the authority of the government in the eyes of the citizens. Almost every day television or Internet, we hear about new cases of corruption in our country. According to a study by the international organization Transparency International “corruption perception Index-2019” Ukraine in the rating of perception of corruption as of 2019 occupies 126th place out of 180. In General, Ukraine has lost 2 points compared to the 2018 and returned to the level of 2017. The phenomenon of corruption is inherent in society at all stages of its development, as well as in various segments of public life and has quite deep historical roots, due to social, economic and political factors. Corruption, combined with the lack of professionalism of officials, is one of the main causes of socio-economic crises. At present, corruption has become a social institution, has become orderly and has acquired stable organizational forms, a complex branched structure, it involves multiple interconnected groups of people who hold positions both in government structures at various levels and in numerous business structures. At the same time, corruption has become a business style that is familiar to public servants, entrepreneurs, managers, and ordinary citizens who are trying to profit from corruption. Financial control is an important function of the state, and its underestimation leads to abuses in the sphere of financial relations. Modernization of the system of financial control may be the key to the successful functioning of public finances, which will eventually lead to prosperity of the state and increase the prestige of our country before the world community. In this article the concept of state financial control, which is dealt with in Section VII of the Law of Ukraine “On prevention of corruption”, States its purpose, and what organs it controlled. Due to the fact that the new government has placed considerable emphasis on anti-corruption, our work argues that financial control is effective for prevention of corruption and combating it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5860
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Ярошенко А.С.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131.pdf243,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.