Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDerkach, L.-
dc.contributor.authorMaksymenko, S.-
dc.contributor.authorДеркач, Л.-
dc.contributor.authorМаксименко, С.-
dc.date.accessioned2021-01-13T13:12:17Z-
dc.date.available2021-01-13T13:12:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDerkach L., Maksymenko S. Psychological literacy in Ukraine: ways of learning and living / L. Derkach, S. Maksymenko // American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. - New York, 2016. - Is. 2 (2). - P. 32-40uk_UA
dc.identifier.otherUDK 159.942.33; 37.015-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5722-
dc.descriptionУ наведеній статті висвітлюються шляхи і досвід реалізації міжнародних та крос-культурних психологічних досліджень українськими психологами у процесі навчання студентів - психологів, можливості цілеспрямованої міжнародної співпраці завдяки глобальній психологічній грамотності. Дослідження широкого кола проблем психологічної грамотності як концептуального поняття, що має свою структуру та компоненти, є вельми актуальним та дискусійним в закордонній психології Психологічна грамотність в широкому контексті - це термін, що використовується для опису атрибутивних характеристик або здібностей випускника, особистості. Українська психологічна еліта та студентство прагнуть до більш тісних наукових зв’язків з психологічними програмами закордонних психологів задля взаємозбагачення наукового досвіду, отримання гнучких знань, бути краще підготовленими до світу, що постійно змінюється. В статті також запропонований інтегративний підхід до навчання майбутніх психологів, що синтезує, з одного боку, досягнення українського психолога С.Д.Максименка та концептуальні засади його теорії психології життєвої енергії (нужди); з другого боку, психологію персональних конструктів - Дж.Келлі з метою створення теоретичних засад психології самостійного нав-чання студентів-психологів завдяки глобальній психологічній грамотності. Основні поняття та принципи теорії визначені, прогнозовані резу-льтати сформованих знань, умінь, цінностей та компетенцій надані, перспективи подальших досліджень окреслені.uk_UA
dc.description.abstractThis article describes how international and cross-cultural contributions of Ukrainian psychologists could be purposefully integrated into undergraduate global psychology education through internationalized psychological literacy. Psychological literacy is an umbrella term which is widely used to describe the attributes or capabilities of psychology graduate. Within Ukraine, psychology elite and students seek greater contact with psychology programs of foreign educators, academics and students to be flexible and better prepared for the changing world. In addition, the article suggests an integrated approach which is synthesizing, on the one hand, the Psychology of a Pesonality Vital Energy (needs), and the method of its study - Genetic and Modelling Approach and, on the other hand, the Theory of Personal Constructs to build a theory about the Psychology of Independent (Autonomous) learning of future psychologists for managing one’s way of learning and living through global psychological literacy. Key concepts and the principle tenets of the theory were identified and defined, leading to overview of the knowledge, skills, values and competencies developed. The study also focuses on ways a discovery learning in the form of problem-based autonomous and a scienttst-practtoner learning provides facilities to transfer global psychological literacy from classroom to real world.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherUKRAINE AND UKRAINIANS ABROAD INCuk_UA
dc.subjectglobal psychological literacyuk_UA
dc.subjectvital energy attributeuk_UA
dc.subjectgenetic and modeling methoduk_UA
dc.subjectpersonal constructsuk_UA
dc.subjectscienttst-practtoner learninguk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectглобальна психологічна грамотністьuk_UA
dc.subjectжиттєва енергіяuk_UA
dc.subjectатрибутивні характеристикиuk_UA
dc.subjectгенетико-моделюючий методuk_UA
dc.subjectнауковий підхід до навчанняuk_UA
dc.subjectособистісні конструктиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titlePsychological literacy in Ukraine: ways of learning and livinguk_UA
dc.title.alternativeПсихологічна грамотність в Україні: шляхи навчання та життяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
деркач.pdf360,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.