Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5368
Назва: Публічне управління інтернаціоналізацією вищої освіти в Україні: від глобального до національного вимірів
Інші назви: Public administration of internationalization of higher education in Ukraine: from global to national dimensions
Автори: Шевченко, С.О.
Shevchenko, S.O.
Бібліографічний опис: Шевченко С.О. Публічне управління інтернаціоналізацією вищої освіти в Україні: від глобального до національного вимірів / С.О. Шевченко // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. – № 2 (25). – С. 173 – 180.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Ключові слова: публічне управління інтернаціоналізацією вищої освіти
якість вищої освіти
академічна мобільність
конкурентоспроможність
міжнародна співпраця
ринок освітніх послуг
public management of internationalization of higher education
quality of higher education
academic mobility
market of educational services
competitiveness
international cooperation
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті особливості розвитку інтернаціоналізації вищої освіти в Україні у глобальному та національному вимірах, обґрунтовано необхідність формування інституційного середовища розвитку інтернаціоналізації вищої освіти в Україні, вироблення та реалізації національної та університетських стратегій інтернаціоналізації з розмежуванням відповідальності держави та університетів. Виокремлені головні напрями та форми публічного управління інтернаціоналізацією вищої освіти, що мають забезпечити реалізацію міжнародного співробітництва: створення стратегічних освітніх і наукових альянсів; реалізація проектів, що забезпечують впровадження міжнародних освітніх стандартів та гармонізація систем вищої освіти, інтеграція навчальних планів, курсів; реалізація програм, спрямованих на розвиток академічної мобільності студентів, викладачів, дослідників; забезпечення можливостей здобуття вищої освіти іноземними студентами; формування позитивного іміджу університетів в Україні та за кордоном тощо. Підкреслюється, що концентрація таланту (інтернаціоналізація), потужне фінансування та ефективне управління наступально утверджуються як основні фактори успіху університетів світового класу, які разом з окремими напрямами інтернаціоналізації (забезпечення підвищення якості освітньої та дослідницької діяльності, підготовки студентів до життя і роботи в міжкультурному та глобальному світі, підвищення міжнародної репутації, надання послуг суспільству, залученості до розвитку спільнот) можуть бути імплементовані в Україні як матриця для розроблення моделі оцінювання вищої освіти. Як наслідок, обґрунтовується необхідність активно розробляти закладам вищої освіти університетські стратегії інтернаціоналізації своєї діяльності, впровадження яких забезпечить доступ до глобальних джерел передових знань, продукування міжкультурних вмінь та навичок, зміцнення стану та рейтингу закладів вищої освіти. На підставі результатів моніторингових досліджень доводиться важливість причинно-наслідкових зв’язків під час формування механізмів публічного управління інтернаціоналізацією вищої освіти України, необхідність удосконалення державної політики щодо інноваційного розвитку вищої освіти з урахуванням можливостей, намірів та бажань її здобувачів.
Опис: The article reveals the peculiarities of the internationalization of higher education in Ukraine in the global and national dimensions, substantiates the need to form an institutional environment for the internationalization of higher education in Ukraine, development and implementation of national and university internationalization strategies with delimitation of state and universities. It singles out the main directions and forms of public management of internationalization of higher education, which should ensure the implementation of international cooperation: the creation of strategic educational and scientific alliances; implementation of projects that ensure the implementation of international educational standards and harmonization of higher education systems, integration of curricula, courses; implementation of programs aimed at developing the academic mobility of students, teachers, researchers; providing opportunities for higher education for foreign students; formation of a positive image of universities in Ukraine and abroad, etc. It is emphasized that the concentration of talent (internationalization), strong funding and efective governance are aggressively established as the main factors of success of world-class universities, which together with certain areas of internationalization, improving the quality of educational and research activities, preparing students for life and work, increasing international reputation, providing services to society, involvement in community development) can be implemented in Ukraine as a matrix to develop a model for evaluating higher education. As a result, it is necessary to actively develop higher education institutions university strategies for internationalization of their activities, the implementation of which will provide access to global sources of advanced knowledge, production of intercultural skills, strengthening the status and ranking of higher education institutions. Based on the results of monitoring studies, the importance of causation in the formation of mechanisms for public management of internationalization of higher education in Ukraine, the need to improve public policy for innovative development of higher education take into account the capabilities, intentions and desires of its applicants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5368
Розташовується у зібраннях:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Шевченко С.О.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4с.pdf1,15 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.