Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, С.В.-
dc.date.accessioned2020-11-13T21:16:49Z-
dc.date.available2020-11-13T21:16:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІванов С.В. Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем / С.В. Іванов // Вісник економічної науки України. – № 2 (35). – 2019. – С. 79-89uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5325-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН Україниuk_UA
dc.subjectнаціональна економікаuk_UA
dc.subjectгосподарська глобалізаціяuk_UA
dc.subjectгосподарський розвитокuk_UA
dc.subjectкреативний маркетингuk_UA
dc.titleГеоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних системuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Іванов С.В.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-Ivanov.pdf373,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.