Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5068
Title: Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19
Authors: Пашкова, Г.Г.
Citation: Пашкова Г.Г. Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19 / Г.Г. Пашкова // Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: виклики та колізії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 15 травня 2020 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2020. – С.66-69
Issue Date: 2020
Publisher: ДДУВС
Keywords: муніципальний брендинг
глобальної конкуренції
загроз захворювання на коронавірус
епідеміологічна безпека
імідж міста
URI: http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5068
Appears in Collections:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Пашкова Г.Г.
Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: виклики та колізії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf229,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.