Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5068
Назва: Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19
Автори: Пашкова, Г.Г.
Бібліографічний опис: Пашкова Г.Г. Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19 / Г.Г. Пашкова // Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: виклики та колізії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 15 травня 2020 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2020. – С.66-69
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: муніципальний брендинг
глобальної конкуренції
загроз захворювання на коронавірус
епідеміологічна безпека
імідж міста
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5068
Розташовується у зібраннях:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Пашкова Г.Г.
Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: виклики та колізії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf229,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.