Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMarchenko, O.-
dc.contributor.authorМарченко, О.В.-
dc.date.accessioned2020-01-31T14:13:22Z-
dc.date.available2020-01-31T14:13:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationMarchenko O. Communicative strategies for the development of the educational space in the context of becoming an information society / O. Marchenko // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 282-286uk_UA
dc.identifier.otherUDC 159 : 364.2-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3948-
dc.descriptionThe globalization of communication, which is gaining momentum with the growth of the Internet, radically changes the internal structure and content of the educational space, prompts the search for new communication strategies. The educational space is globalizing under the influence of the latest advances in information and communication technologies. Accessibility of educational systems, increase of information flows, intensification of exchange of students, teachers, innovative experience between pedagogical systems in terms of content and structured plan provided the possibility of updating these systems. After all, in the interaction of qualitatively different is formed an idea of the specifics of the system, its relevance, localization in space. All this becomes a tool for the constitution of a new global educational spaceuk_UA
dc.description.abstractГлобалізація комунікації, що набирає обертів із зростанням можливостей Інтернету, радикально змінює внутрішню структуру і зміст освітнього простору, спонукає до пошуку нових комунікативних стратегій. Під впливом новітніх досягнень у галузі інформаційно-комунікативних технологій глобалізується й освітній простір. Відкритість освітніх систем, збільшення потоків інформації, інтенсифікація обміну студентами, викладачами, інноваційним досвідом між різними у змістовому та структурно-організаційному плані педагогічними системами забезпечили можливість оновлення цих систем. Адже у взаємодії якісно відмінного формується уявлення про специфіку системи, її актуальність, локалізованість у просторі. Усе це стає інструментом для конституювання нового глобального освітнього простору. Зазначено, що в інформаційному суспільстві, де аудіовізуальна інформація і комунікація набувають все більшого поширення, змінюється характер культури, усталені норми співжиття людей, їх світоглядні орієнтири. У такому суспільстві формується новий освітній простір, розвиток якого безпосередньо залежить від того, в якій мірі країна, соціальна група або окремий індивід мають доступ до новітньої інформаційно-комунікативної системи. Серцевиною такого освітнього простору стає вже не просто людина, а “людина мережі”. У будь-якій країні доступність інформації відносна і залежить від політичного устрою. Саме з проблемою доступності інформації пов’язаний характер освітнього простору, його змістова наповнюваність. Якщо для держави пріоритетом є підвищення освітнього рівня нації, то на відповідному рівні відбувається й інформаційне та технологічне забезпечення освіти. Взаємодія у глобальному вимірі інформаційного суспільства об’єднує різні локальні освітні середовища та забезпечує використання здобутків інноваційних освітніх проектів однієї країни в освітньому просторі інших територіальних структур. Це створює подібні освітні ситуації на теренах різних країн, що, в свою чергу, сприяє результативності освіти як інтегрального явища.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectinformation societyuk_UA
dc.titleCommunicative strategies for the development of the educational space in the context of becoming an information societyuk_UA
dc.title.alternativeКомунікативні стратегії розвитку простору освіти в умовах становлення інформаційного суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf385,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.