Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3222
Назва: Виховний потенціал філологічних дисциплін у вищій школі
Інші назви: Educational potential of philological disciplines in higher education
Автори: Колесник, А.В.
Kolesnyk, A.V.
Бібліографічний опис: Колесник А.В. Виховний потенціал філологічних дисциплін у вищій школі / А.В. Колесник // Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 25 жовтня 2018 року). – Дніпро: ДДУВС, 2018. – С. 96-101
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: мова
мовлення
філологічні дисципліни
виховання
language
speech
philological discipline
education
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні засоби досягнення виховного впливу на особистість та роль філологічних дисциплін у цьому процесі, зокрема мови як головного засобу встановлення діалогу викладача зі слухачем.
The article analyzes the main means of achieving the educational effect on the personality and the role of philological disciplines in this process, in particular, the language as the main means of establishing a dialogue between the teacher and the listener. The purpose of the article is to analyze methods and means of education in high school, in particular in the training of national police officers, to achieve a comprehensive educational outcome. The philological disciplines, with the help of which the formation of vital directions, beliefs, values of future specialists, formation of the spiritual world of the person take place, is of great importance for the achievement of the complex educational result. At the same time, the main means of establishing a dialogue remains the language and the emotional color of the teacher's speech, which ensures the achievement of dialogue with the listener. The language of the teacher can act as informational and educational functions. The first has a focus on the assimilation of information, the second - has an impact on the personality of the listener, the formation of his own attitude to a certain problem, the need for certain actions. The teacher can use both the content and the intonations of his own voice, the tone of the statement, the logical emphasis for the implementation of educational influence in accordance with the educational tasks of the class.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3222
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю
Колесник А.В.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf220,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.