Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3218
Title: Сучасні методи викладання іноземної мови та їх застосування у процесі викладання мов у вищій школі нефілологічного напряму
Other Titles: Modern methods of teaching foreign language and their application in the process of teaching languages in the higher school of the non-pfilological direction
Authors: Закладна, Ю.О.
Zakladna, U.O.
Keywords: методика Шехтера
методика Пімслера
методика Франка
методика Роззета Стоун
Schechter's technique
Pimsleur's technique
Frank's method
Rosette Stone method
Issue Date: 2018
Publisher: ДДУВС
Citation: Закладна Ю.О. Сучасні методи викладання іноземної мови та їх застосування у процесі викладання мов у вищій школі нефілологічного напряму / Ю.О. Закладна // Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 25 жовтня 2018 року). – Дніпро: ДДУВС, 2018. – С. 68-73
Abstract: Стаття присвячена вивченню сучасних методів викладання іноземної мови. Проаналізовано декілька видів різних методик. Автор акцентує увагу на введені нових методик в освітній процес викладання мов у вищих школах нефілологічного напряму
The article is devoted to the study of modern teaching methods of the foreign language. Several different techniques have been analyzed. The author focuses on the introduction of new techniques in the educational process of teaching languages in higher schools of the non-philological profile.
URI: http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3218
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю
Закладна Ю.О.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf234,61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.