Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10729
Назва: Directions of integration of railway transport of Ukraine into the European railway network
Інші назви: Напрями інтеграції залізничного транспорту України до європейської мережі залізниць
Автори: Martseniuk, L.
Kovalenko-Marchenkova, Ye.
Furfaro, R.D.
Марценюк, Л.
Коваленко-Марченкова, Є.
Фурфаро, Р.Д.
Бібліографічний опис: Martseniuk L. Directions of integration of railway transport of Ukraine into the European railway network / L. Martseniuk, Ye. Kovalenko-Marchenkova, R.D. Furfaro // Philosophy, Economics and Law Review. – 2022. – Volume 2, no. 2. – Р. 96-109
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: railway transport
European integration
legislation in the field of railway transport
Ukrzaliznytsia
залізничний транспорт
євроінтеграція
законодавство в сфері залізничного транспорту
Укрзалізниця
Короткий огляд (реферат): The authors emphasized that railway transport plays a major role in the life support of Ukraine, especially during the war (because passengers are transported by railway transport not only in the normal mode, but also by evacuation trains; not only scheduled cargo is transported, but also those reoriented from water transport due to the seizure of Ukrainian ports by the russian aggressors; enterprises are transported from the areas under fire to a safer place), so efforts must be made to ensure the smooth functioning of this type of transport both within the country and in interstate communication. In this context, it is highlighted that, in addition to significant technical barriers to crossing borders, Ukraine has non-compliance of the legislation in the field of railway transport with the legislation of the European Union. At the same time, it is noted that with the signing of the Association Agreement with the European Union, the issue of integration into the single European transport space has become acute for Ukraine. This involves the transition to common principles of the operation of the rail transport market, including the presence of independent: railway infrastructure operator, who will be responsible for its quality and capacity (i.e. the number of trains that will be able to move on the tracks); the regulator of railway transport, which will approve the tariff for access to the infrastructure, will ensure equal access to it for all operators of railway transport; the railway safety authority, which will determine the requirements for carriers, check their compliance and issue licenses for transportation. A necessary condition for adaptation to EU legislation on railway transport is the harmonization of Ukrainian legislation with the European one, elimination of differences in the legal framework regulation of railway transport. Harmonization regulatory and legal field of operation of railway transport to the European one, appropriate reforms are needed. The main European Directives and Regulations in the field of railway transport are outlined, according to which it is necessary to amend the Law of Ukraine “On Railway Transport”.
Опис: Авторами наголошено, що залізничний транспорт відіграє велику роль в життєзабезпеченні України, особливо в період війни (адже саме залізничним транспортом перевозяться пасажири не тільки в звичайному режимі, а й евакуаційними потягами; перевозяться не тільки заплановані вантажі, а й ті, що переорієнтовані з водного транспорту внаслідок захоплення російськими агресорами українських портів; перевозяться підприємства із областей, що знаходяться під обстрілами, у більш безпечне місце), тому потрібно докласти зусиль аби забезпечити безперебійне функціонування цього виду транспорту як всередині країни, так і у міждержавному сполученні. В цьому контексті виокремлено, що окрім суттєвих технічних барєрів щодо перетину кордонів, Україна має невідповідність законодавства в сфері залізничного транспорту законодавству Європейського Союзу. Разом із тим відзначається, що із підписанням Угоди про Асоціацію з Європейським Союзом перед Україною гостро постало питання інтеграції у єдиний європейський транспортний простір. Це передбачає перехід на спільні принципи функціонування ринку залізничних перевезень, включаючи наявність незалежних: оператора залізничної інфраструктури, який відповідатиме за її якість та пропускну спроможність (тобто кількість поїздів, які зможуть рухатися коліями); регулятора залізничного транспорту, який затверджуватиме тариф доступу до інфраструктури, забезпечуватиме рівний доступ до неї всіх операторів залізничного транспорту; органу безпеки на залізничному транспорті, який визначатиме вимоги до перевізників, перевірятиме їхню відповідність та видаватиме ліцензії на здійснення перевезень. Необхідною умовою адаптації до законодавства ЄС на залізничному транспорті є гармонізація українського законодавства з європейським, усунення розбіжностей у нормативно-правовій базі регулювання діяльності залізничного транспорту. Гармонізація нормативно-правового поля функціонування залізничного транспорту до європейського потребує проведення відповідних реформ. Окреслено основні європейські Директиви та Регламенти в сфері залізничного транспорту, відповідно до яких необхідно внести правки до Закону України “Про залізничний транспорт”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10729
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2022. - Volume 2, no. 2
Коваленко-Марченкова Євгенія Вікторівна
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf1,16 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.